Start > Körkortsforum > Va i heeeelvete

Va i heeeelvete

Gäst 2016-12-02 14:12 ! Citera #
Jag kuggade idag på teorin med 49 poäng. Jag har snittat på över 90% rätt på proven ett par veckor tillbaka. Tyckte provet gick bra och kände mig ganska säker på de flesta. Och så rättar jag och får 16 fel?! WTF?! Har jag lärt mig FEL?!? Fett störande också att man inte kan få en förklaring till VARFÖR man svarade fel efter.
Gäst 2016-12-02 23:14 ! Citera #
Skaffa körkortsboken och lär dig om varför rätt svar är rätt svar..
Du har helt tydligt förlitat dig för mycket på denna sidas frågor samt appar...
Helt fel enigt mig!
Gäst 2016-12-03 17:50 ! Citera #
Körkortsboken är ett måste. Tror inte jag skulle klarat teorin utan att ha läst körkortsboken ordentligt en gång. Sen bläddrade jag mest i den..Men läs den, och fortsätt nöta dataprov så fixar du det nästa gång :)
Gäst 2016-12-03 18:04 ! Citera #
Gäst 2016-12-03
Körkortsboken är ett måste. Tror inte jag skulle klarat teorin utan att ha läst körkortsboken ordentligt en gång. Sen bläddrade jag mest i den..Men läs den, och fortsätt nöta dataprov så fixar du det nästa gång :)
Nä, klarade teorin med 58 poäng och har aldrig ens sett körkortsbokens framsida.
Gäst 2016-12-03 23:32 ! Citera #
Gäst 2016-12-03
Nä, klarade teorin med 58 poäng och har aldrig ens sett körkortsbokens framsida.
Då var det detta med ytinlärning. :P

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor