Kuggat
Kuggat uppkörning 3 ggr konmer aldrig få körkort!!
Jag kände precis samma sak när jag kuggade på 3 försöket.. Ge inte upp! Du kommer få det när du minst anar det! Klarade på 4 försöket! Gjorde alla möjliga små fel man kan göra när jag blev godkänd! Tänk att de gör en helhetsbedömning till nästa så även om du gör fel så är det inte världens grej! Ge inte upp!
Hur långt efter väntade du mer att boka din fjärde uppkörning anonym?
Jag klarade det på tredje försöket, gick ungefär en månad mellan. Från första till sista försöket. Kämpa på!
3e försöket är inte så farligt. Se det som övningskörningar. Instruktören berättar ju varför du kuggade och vad du gjorde fel, träna på det så kommer du klara det.
Jag körde igen efter cirka 10 dagar, hade sjukt mycket press dock då det var 3 veckor kvar innan mitt teori gick ut. Men kan säga att mina tidigare uppkörningar var katastrofala! Trodde aldrig att jag skulle klara på 4:e Efter första uppkörning väntade jag nästan 2 månader. Efter andra försöket väntade jag cirka 1 månad och mellan 3 o 4 ungefär 1/5 vecka. Jag hade en stark inställning på att jag skulle klara oavsett hur mycket det skulle kosta eller hur mycket tid det skulle ta. Jag tänkte bara att jag skulle ha körkortet thats it!
Jag kuggade uppkörningen 6 ggr för två år sen. Tog en paus och tog nyligen 10 lektioner på körskola och försökte igen, kuggade dock en sjunde gång och tänkte att nu ger jag upp. Körde sämre på uppkörningen än jag någonsin gjort med körskolan. Fick en tid efter 6 veckor igen och tänkte att nu försöker jag en sista gång. Körde med pappa varje dag sen jag kuggade den sjunde gången och insåg hur mycket bättre jag blev på dessa veckor då jag körde intensivt. Jag klarade uppkörning nr 8 igår och är så glad att jag inte gav upp. Är också glad nu i efterhand att jag inte fick kortet för två år sen då jag själv insett att jag inte var mogen då.
Senaste foruminläggen
Rubrik