Start > Körkortsforum > Korkortonline 65 frågor

Korkortonline 65 frågor

jonssonoskar 2009-11-18 20:06 ! Citera #
Nu har jag hittat alla svar redan, så ni behöver inte bekymra er!
För er som inte vet och fortfarande undrar så finns alla svar under fliken Fakta i det blåa fältet ovan och sedan vidare i en flik till vänster längre ner.

Hej! Tycker till att börja med att testet var jättebra! Men nu undrar jag, är frågorna såhär pass enkla på riktiga provet? Hur många är dom? Går testet på tid?

Någon som vet? :) Tacksam för svar! :D
bille1337 2009-11-22 17:22 ! Citera #
Tja, jag gjorde provet i onsdags och fick 50 poäng...!!! Gjorde denna nyss och fick 62. Tycker personlingen att detta prov var många gånger lättare. Så plugga på och testa många olika prov så du får en variation. bonniers trafikskola 2009 är bra tycker ja :D
jonssonoskar 2009-12-06 18:41 ! Citera #
Tack så mycket för svar :)

bille1337
Tja, jag gjorde provet i onsdags och fick 50 poäng...!!! Gjorde denna nyss och fick 62. Tycker personlingen att detta prov var många gånger lättare. Så plugga på och testa många olika prov så du får en variation. bonniers trafikskola 2009 är bra tycker ja :D
Dont panic 2009-12-07 19:21 ! Citera #
Jag gjorde provet idag och fick 50 poäng. Lite arg man blev. :(
Provet är inte svårt, men frågorna kan vara väldigt konstiga. Så tänk efter noga innan du svarar.
Dont panic 2009-12-11 00:05 ! Citera #
Ska göra provet igen på tisdag, IIIK!!
Många säger ju att man ska sitta så länge man kan, markera frågor för att sen gå tillbaka och svara på dom. Jag håller inte med, jag kuggade pga det. För att när man kollar på frågorna i slutet så börjar man tänka för mycket och kanske ändrar alternativ till ett som är fel. Detta hände även min syster. Hon hade 51 rätt, då hade hon gått tillbaka och ändrat på en fråga som va rätt från början. Så svara på frågan direkt. Och om man behöver tänka ett tag, fine, gör det.

Jag tänker iaf göra nästa gång. Lycka till! ;)
Lovis 2010-01-06 10:02 ! Citera #
Dont panic
Ska göra provet igen på tisdag, IIIK!!
Många säger ju att man ska sitta så länge man kan, markera frågor för att sen gå tillbaka och svara på dom. Jag håller inte med, jag kuggade pga det. För att när man kollar på frågorna i slutet så börjar man tänka för mycket och kanske ändrar alternativ till ett som är fel. Detta hände även min syster. Hon hade 51 rätt, då hade hon gått tillbaka och ändrat på en fråga som va rätt från början. Så svara på frågan direkt. Och om man behöver tänka ett tag, fine, gör det.

Jag tänker iaf göra nästa gång. Lycka till! ;)

irriterande med ett fel bara

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor