Start > Körkortsforum > 51 på teorin

51 på teorin

Segt 2016-11-24 15:18 ! Citera #
Har ca 12 dagar kvar att klara teorin annars måste jag köra upp igen. Fick 51 och gränsen är 52. En riktig besvikelse och en lång resa hem med besvikna föräldrar. Vad fan ska jag göra. Klarar jag inte provet inom 12 dagar så är jag körd för detta året och vet inte om jag kan stå ut med mig själv och föräldrarnas besvikelse.
Gäst 2016-11-24 16:54 ! Citera #
”Vad fan ska jag göra”
Plugga kanske?
Segt 2016-11-24 21:44 ! Citera #
Gäst 2016-11-24
”Vad fan ska jag göra”
Plugga kanske?
Haha, jag pluggar och pluggar och skriver ner information osv. Men sen så kommer frågor som man inte ens haft tanken på att det skulle komma, ex ”Du kör en automat och stänger av bilen men nyckeln går inte att ta ur, vad kan det bero på?”
Gäst 2016-11-24 22:57 ! Citera #
Segt 2016-11-24
Haha, jag pluggar och pluggar och skriver ner information osv. Men sen så kommer frågor som man inte ens haft tanken på att det skulle komma, ex ”Du kör en automat och stänger av bilen men nyckeln går inte att ta ur, vad kan det bero på?”
Bra fråga, kanske inte ”N” är i?:)
Ingen aning varför sådana frågor skulle komma dock. Fick 58 på mitt första försök, kunde fått fler men hade en del slarvfel... Elevc + bok + denna sidan + Ta körkortapp
Gäst 2016-11-24 23:05 ! Citera #
Gäst 2016-11-24
Bra fråga, kanske inte ”N” är i?:)
Ingen aning varför sådana frågor skulle komma dock. Fick 58 på mitt första försök, kunde fått fler men hade en del slarvfel... Elevc + bok + denna sidan + Ta körkortapp
Varför ska man lägga i N när man parkerar med en automat?
Då lägger man väl i P som just står för parkeringsväxel :D
Gäst 2016-11-25 11:25 ! Citera #
Försök förbise dina föräldrars besvikelse. Du kommer fixa det! Tro på dig själv!

Plugga mycket frågor om situationer som kan uppstå i trafiken! Jag gjorde bara frågor här på körkortonline om och om igen och klarade det på första försöket!