Start > Körkortsforum > 51 på teorin

51 på teorin

Segt 2016-11-24 15:18 ! Citera #
Har ca 12 dagar kvar att klara teorin annars måste jag köra upp igen. Fick 51 och gränsen är 52. En riktig besvikelse och en lång resa hem med besvikna föräldrar. Vad fan ska jag göra. Klarar jag inte provet inom 12 dagar så är jag körd för detta året och vet inte om jag kan stå ut med mig själv och föräldrarnas besvikelse.
Gäst 2016-11-24 16:54 ! Citera #
”Vad fan ska jag göra”
Plugga kanske?
Segt 2016-11-24 21:44 ! Citera #
Gäst 2016-11-24
”Vad fan ska jag göra”
Plugga kanske?
Haha, jag pluggar och pluggar och skriver ner information osv. Men sen så kommer frågor som man inte ens haft tanken på att det skulle komma, ex ”Du kör en automat och stänger av bilen men nyckeln går inte att ta ur, vad kan det bero på?”
Gäst 2016-11-24 22:57 ! Citera #
Segt 2016-11-24
Haha, jag pluggar och pluggar och skriver ner information osv. Men sen så kommer frågor som man inte ens haft tanken på att det skulle komma, ex ”Du kör en automat och stänger av bilen men nyckeln går inte att ta ur, vad kan det bero på?”
Bra fråga, kanske inte ”N” är i?:)
Ingen aning varför sådana frågor skulle komma dock. Fick 58 på mitt första försök, kunde fått fler men hade en del slarvfel... Elevc + bok + denna sidan + Ta körkortapp
Gäst 2016-11-24 23:05 ! Citera #
Gäst 2016-11-24
Bra fråga, kanske inte ”N” är i?:)
Ingen aning varför sådana frågor skulle komma dock. Fick 58 på mitt första försök, kunde fått fler men hade en del slarvfel... Elevc + bok + denna sidan + Ta körkortapp
Varför ska man lägga i N när man parkerar med en automat?
Då lägger man väl i P som just står för parkeringsväxel :D
Gäst 2016-11-25 11:25 ! Citera #
Försök förbise dina föräldrars besvikelse. Du kommer fixa det! Tro på dig själv!

Plugga mycket frågor om situationer som kan uppstå i trafiken! Jag gjorde bara frågor här på körkortonline om och om igen och klarade det på första försöket!

Försök se det positivt. När du kuggar så är du närmre att fixa det nästa gång! Jag tror på dig! Kör hårt!
Isabelle 2016-11-25 13:15 ! Citera #
Har också fått 51 på provet. Två gånger, de va två år sen. Sen gav ja upp å pallade inte mer på ett tag, de blev liksom framskjutet och framskjutet. Nu har jag äntligen klarat provet efter många om och men :D precis på gränsen. Det är svårt de är det, sen är dom flesta svaren så lika så då råkar man kanske ta ett svar som inte va rätt utan de andra som var lika va rätt. Så glad att jag klarat de nu !!

Du kommer klara de fint till slut! i början när ja höll på me körkortet, så plugga jag på elevcentralen/ boken. Mitt tips är att att också plugga plugga här på körkortonline, så kmr de nog gå bra sen :D
Isabelle 2016-11-25 13:16 ! Citera #
Läs igenom frågorna noga på provet, ha även hörlurar så hör frågan korrekt å svaren, ta tid på dig. stressa inte :D markera även frågor som du inte kan och funderar över å gå tillbaka sen å läs igenom dom noga !!
Gäst 2016-11-25 18:01 ! Citera #
Tro mig jag vet hur det känns jag kan ge dig tipset att försöka läsa boken på 4-5 dagar, och förstå djupinlärning, sen går du och skriver upp, eller testa elevcentralen.
metin 2016-11-28 19:44 ! Citera #
Samma här fick 51 har tolv dagar på mig tills körningen går ut :cry:

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 18:04
3
I dag 18:02
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov