Start > Körkortsforum > Uppkörning i jakobsberg

Uppkörning i jakobsberg

Gäst 2016-11-09 12:14 ! Citera #
Någon som har haft uppkörning i jakan när det är snöstorm? Några tips? Erfarenhet?
ey boss 2016-11-09 12:50 ! Citera #
Uppkörning i sollentuna imorgon tips?
Gäst 2016-11-09 14:18 ! Citera #
Jag körde i måndags i Jakobsberg, va försiktig i de små vägar, där högerregeln gäller, ha ingen bråttom och ha ganska mycket avstånd mellan bilen framme, ha koll på hastigheten och gärna kör med mindre hastighet, eftersom de finns så mycket snö va försiktig med hur du placerar bilen och kolla noga på speglarna och döda vinkeln. Försök att prata så mindre du kan så kan du koncentrera dig på vägen istället! Jag fick inte mitt körkort i måndags för jag gjorde fel på allt jag skrev xD Lycka till!!!
Gäst 2016-11-12 21:50 ! Citera #
Gäst 2016-11-09
Jag körde i måndags i Jakobsberg, va försiktig i de små vägar, där högerregeln gäller, ha ingen bråttom och ha ganska mycket avstånd mellan bilen framme, ha koll på hastigheten och gärna kör med mindre hastighet, eftersom de finns så mycket snö va försiktig med hur du placerar bilen och kolla noga på speglarna och döda vinkeln. Försök att prata så mindre du kan så kan du koncentrera dig på vägen istället! Jag fick inte mitt körkort i måndags för jag gjorde fel på allt jag skrev xD Lycka till!!!
Låter extremt ska försöka komma ihåg allt det du skrev...
Tänker mest på korta avstånd från alla håll i jakobsberg plus ska greja hastighet anpassning speglarna skyltar osv
Öva öva öva

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo