Start > Körkortsforum > Ge inte upp

Ge inte upp

gäst 2016-11-01 17:47 ! Citera #
Gäst 2016-11-01
Fokusera på att öva på frågor inom de kategorier du hade flest fel. Var du långt ifrån att klara det? Tänk hela tiden på teorin bakom en fråga. Lycka till!
Njä eller jag fick 49.. 3 frågor ifrån..

Tack så mycket sitter och pluggar nu!!
Gäst 2016-11-01 17:59 ! Citera #
Tröstäter just nu men är positiv på andra sidan att det går över att det blir bättre nästa gång
Man lär sig på de små fel
Gäst 2016-11-01 18:06 ! Citera #
Okej då var du ju inte alls långt ifrån! Jag sitter också och pluggar nu, för att jag skriver provet om en vecka. Jag pluggar via Elevcentralen, gör du också det?
gäst 2016-11-01 18:09 ! Citera #
Gäst 2016-11-01
Okej då var du ju inte alls långt ifrån! Jag sitter också och pluggar nu, för att jag skriver provet om en vecka. Jag pluggar via Elevcentralen, gör du också det?
Njää men känns segt att det va tre ifrån liksom...

Jag läser mest i boken och antecknar. Bokade ett prov i morgon igen hehe, för jag vill fan ha det körkortet. Tagga sitta uppe hela natten haha !
Gäst 2016-11-01 18:12 ! Citera #
gäst 2016-11-01
Njää men känns segt att det va tre ifrån liksom...

Jag läser mest i boken och antecknar. Bokade ett prov i morgon igen hehe, för jag vill fan ha det körkortet. Tagga sitta uppe hela natten haha !
Lycka till , du klarar det säkert :) Men glöm inte att sova också, för att hjärnan blir ju seg annars hehe
Gäst 2016-11-01 18:13 ! Citera #
Gäst 2016-11-01
Lycka till , du klarar det säkert :) Men glöm inte att sova också, för att hjärnan blir ju seg annars hehe
Tack! ja det ska jag, lycka till du med 8-)
micke 2016-12-23 00:30 ! Citera #
:hej micke här försöker ta taxikort
Är 55år har haft körkort i 37år kört helt prickfritt.kötde upp i tisdags vlev fullständiht förnedrad av uppkörningsinspektören enlig honom gjorde jag bara fel vad ja kände så det enda jag hadde oroblem med va växlingenb eftersom att jag till vardags kölr autimatlåda
Har dom verkligen rätt att ta bort allt självförtroende flr en.jag har klarat alla tre teoriproven tom det i stort sett omljliga kartprovet där jag endast hadde två fel visar mej där aldrig mer skiter i taxileg hoppas ibspejtören inte gör så mot någon som är yngre än mej
Gäst 2016-12-23 18:39 ! Citera #
micke 2016-12-23
Är 55år har haft körkort i 37år kört helt prickfritt.kötde upp i tisdags vlev fullständiht förnedrad av uppkörningsinspektören enlig honom gjorde jag bara fel vad ja kände så det enda jag hadde oroblem med va växlingenb eftersom att jag till vardags kölr autimatlåda
Har dom verkligen rätt att ta bort allt självförtroende flr en.jag har klarat alla tre teoriproven tom det i stort sett omljliga kartprovet där jag endast hadde två fel visar mej där aldrig mer skiter i taxileg hoppas ibspejtören inte gör så mot någon som är yngre än mej
Har svårt att tyda vad fasen du säger. Men men.

De förnedrar dig inte, de säger vad du behöver förbättra. Kan du inte växling så klart att de kommer att klaga på detta ...
Gäst 2016-12-23 19:45 ! Citera #
micke 2016-12-23
Micke ge inte upp. Ibland har man otur med inspektören. Gå kanske en lektion i trafikskola med en trafiklärare som är proffs på växling. (Fråga gärna om trafikskolan har dieselbil, om det är diesel som gäller på provet) för växlingen är lite annorlunda mellan diesel och bensin :-)
inspektörn 2016-12-23 21:04 ! Citera #
Micke! Lär dig vad kursplanen säger!

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 13:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest