Korkortonline.se bra?
Jag tycker att dessa körkortsfrågor är roliga att göra. Han ännu inte köpt de 1000 körkortsfrågorna ännu då pengarna inte räcker till
Men de gratis ”65 prova på frågorna” var tillräckliga för att få mitt förtroende för KörkortOnline
Det är jättebra! själv har jag inte testat. Men körprov är alltid bra att göra. Själv fick jag mina genom min körskola, men de är tyvärr slut nu;(. Men sammanfattningen på teorin på
http://www.körkortonline.se är underbar
Ja. Mycket prisvärt, fram tills att jag hittade hit så satt jag med Bonniers Trafikskola på datorn som ständigt rabblade upp en massa strunt om saker jag aldrig kommer förstå mig på.
Här har du frågor som är närliggande teoriprovet, då jag själv gjort det så kan jag instämma.
Jag undrar om det är värt 120 kr för att få tillgång till alla frågor på denna sidan. är det liknande som på vägverket? någon som vet av egen erfarenhet. räcker det med att plugga i boken och göra prov på denna sidan?
MVH
Mitt ex lillasyster använde detta och hon pluggade ganska lite i boken. Hon gillade mer att läsa sammanfattningarna här och sen göra proven här. Hon fixade uppskrivningen på första försöket!
Jag skulle absolut säga att det är värt att lägga ner en drygt hundra-tvåhundra kronor för att få tillgång till fler frågor. Bara de 65 frågorna jag har gjort nu har fått mig att tänka på ett helt annat sätt jämfört om man bara läser i teoriboken. Genom att svara på frågor tror jag man tänker betydligt mer och analyserar situationen på ett annat sätt. Det blir mer verkligehetsanpassat än att sitta och läsa rad efter rad i boken. Frågorna finns ju för en anledning och jag tror det är just för att man ska lära sig mer och få en djupinlärning/överinlärning helt enkelt.
//Kristina
Korkortonline.se bra?
Ja!
Anledning:
Bra frågor.
Stabila svar om man har fel.
Lär sig snabbt från frågorna på hemsidan.
och mycket mer.
Jag tycker att om man har svårt att bara läsa från bok, ska man göra något liknande med detta:
Gör 10 frågor. Om du har fel på en, kommer du efter bara 10 frågor kunna läsa och rätta till ditt misstag!
Jag tyckte att det var svårt och stressande att göra 65 frågor taget. Om du gör 10 st bara, kan du göra det mellan pauser i filmer och mellan andra aktiveter som spel etc!
Sen, ungefär 1 mån innan prov, tänkte jag göra som min storebror. Läsa boken.
Och göraaaaaaaaaa masssoooorr av frågor och test på denna hemsida, ända tills jag har över 80% på varje prov!
Jag tycker körkortonline’s frågor var kanon!
Pluggade nästan bara med hjälp av korkortonline och hade garanterat klarat mig HELT utan körskolan böcker och datorer. Jag hade 60 rätt, efter att ha kört igenom och fått alla rätt på 1050 frågorna samt några 70-frågorstest kanske 4-5 gånger. Kanon!
Täcker de 65 gratis frågorna det mesta? med andra ord om man kan dom så kan man det riktiga teoriprovet?
Jag har fått 100% två gånger på de 65 gratisfrågorna men innan jag upptäckte denna sidan så satt jag med bonniers och där fick jag typ 47rätt av 65 och de frågorna var inte alls lika dessa frågor.
Ska göra det riktiga teoriprovet snart så det vore bra och veta om jag ligger bra till om jag har 100% på dessa 65 gratisfrågorna.
Tacksam för svar
Det jag tycker mest om här, är att de har mycket bra förklaringar på frågorna, så det finns mycket som jag kommer att kunna lära mig inom teori!
Hörde även att massa folk som klarar frågorna här får typ max poäng i den riktiga teori provet.
Jag kan heltklart säga att det är värt! finns mycket bra att lära sig och det är mycket roligare att blanda läsning i bok med lite frågor. Min bror hade riktigt stor nytta av dem! det var dem som hjälpte honom att klara körkortet på första försöket!
Senaste foruminläggen
Rubrik