Tjena undrar om nån har erfarenhet av att köra upp i uppsala är de svårt eller lätt jämfört med sollentuna?
mvh ey b0ss!
Körkortonline > Körkortsforum > Uppsala svårt eller inte?
Uppsala svårt eller inte?
Aldrig kört där men hur skulle det vara svårare eller lättare än någon annanstans? Kör upp där du SJÄLV
känner dig tryggare. Ifall känner vägarna bättre i Sollentuna än i Uppsala så rekommenderar jag det. Men ingen av de är lättare eller svårare.
Jag körde upp i Sollentuna för snart 2 år sen och klara på första.
känner dig tryggare. Ifall känner vägarna bättre i Sollentuna än i Uppsala så rekommenderar jag det. Men ingen av de är lättare eller svårare.
Gäst 2016-10-05
Aldrig kört där men hur skulle det vara svårare eller lättare än någon annanstans? Kör upp där du SJÄLVkänner dig tryggare. Ifall känner vägarna bättre i Sollentuna än i Uppsala så rekommenderar jag det. Men ingen av de är lättare eller svårare.
kör mest i sollentuna och där det är fullbokat.
men om man tar en körlektion i uppsala och kör upp borde de gå bra.
men jag vill inte chansa eftersom jag hört att uppsalaär svårt att köra upp i.
ska köra upp i falun istället.
lättare där och ska ta en lektion innan uppkörningen.
körde även där för 5 månader sen , 20 lektioner. så jag vet ju hur staden ser ut.
mvh daniel
Gäst 2016-10-05
Aldrig kört där men hur skulle det vara svårare eller lättare än någon annanstans? Kör upp där du SJÄLVkänner dig tryggare. Ifall känner vägarna bättre i Sollentuna än i Uppsala så rekommenderar jag det. Men ingen av de är lättare eller svårare.
kör mest i sollentuna och där det är fullbokat.
men om man tar en körlektion i uppsala och kör upp borde de gå bra.
men jag vill inte chansa eftersom jag hört att uppsalaär svårt att köra upp i.
ska köra upp i falun istället.
lättare där och ska ta en lektion innan uppkörningen.
körde även där för 5 månader sen , 20 lektioner. så jag vet ju hur staden ser ut.
mvh daniel
Senaste foruminläggen
Rubrik