Hej! Ta och lugna dig. Det är inte farligt. Se det som en vanlig körlektion. Jag hade precis min uppkörning och var galet nervös precis som du. Men så fort jag pratade med killen jag körde upp med så släppte allting. Vi pratade innan vi körde och skojade under uppkörninge. Vi båda pratade nonstop och det gjorde mig mycket lugn. Det funkade iaf för mig att sitta och prata om allt möjligt med honom det lugnade mig rejält. Min första uppkörning blev godkänd. Gjorde ett litet misstag och det var att jag körde fel i en cirkulation precis i början och att jag därefter fick motorstopp. Så gör du ett misstag glöm det bara och blicka frammåt du kan ändå bli godkänt. Sitt inte och tänk på felen du har gjort. Jag gick även på toa innan uppkörning vilket lugnade ner mig. Lycka till du kommer fixa det!
Tack snälla du!
Ja förhoppningsvis släpper de när man kört någon meter, är nog mer pressen på mig själv som är jobbig.
Toalettbesök innan är nog ett måste speciellt med bebis i magen
Uppdatera gärna oss hur det gick med körningen . Håller tummarna. Men skulle det inte gå vägen så är det bara att träna och köra igen. Det kan kännas surt men det är bara att kämpa vet du!
Uppdatera gärna oss hur det gick med körningen . Håller tummarna. Men skulle det inte gå vägen så är det bara att träna och köra igen. Det kan kännas surt men det är bara att kämpa vet du!
Grattis! Gjorde du något fel men ändå klarade dig?
tabbade mig på en spansk sväng, de va de enda fick en väldigt lätt uppkörning enligt mig själv. Fick kolla bromsarna på säkerhetskontrollen, och parkering var endast vanlig parkering brevid en bil i en parkeringsficka.
tabbade mig på en spansk sväng, de va de enda fick en väldigt lätt uppkörning enligt mig själv. Fick kolla bromsarna på säkerhetskontrollen, och parkering var endast vanlig parkering brevid en bil i en parkeringsficka.
Vad nice Hur länge körde du ? och vad tyckte du om teoriprovet ?