Start > Körkortsforum > Uppkörning & höggravid

Uppkörning & höggravid

Gäst 2016-09-22 12:14 ! Citera #
Har uppkörning om ca 3 timmar, är så jävla nervös. Har en tidsbomb i magen också, ska få bebis om 1 vecka :lol:
Så känner sån press!

Vill bara ha lite tips på hur man kan lugna nerverna?
Gäst 2016-09-22 12:23 ! Citera #
Hej! Ta och lugna dig. Det är inte farligt. Se det som en vanlig körlektion. Jag hade precis min uppkörning och var galet nervös precis som du. Men så fort jag pratade med killen jag körde upp med så släppte allting. Vi pratade innan vi körde och skojade under uppkörninge. Vi båda pratade nonstop och det gjorde mig mycket lugn. Det funkade iaf för mig att sitta och prata om allt möjligt med honom det lugnade mig rejält. Min första uppkörning blev godkänd. Gjorde ett litet misstag och det var att jag körde fel i en cirkulation precis i början och att jag därefter fick motorstopp. Så gör du ett misstag glöm det bara och blicka frammåt du kan ändå bli godkänt. Sitt inte och tänk på felen du har gjort. Jag gick även på toa innan uppkörning vilket lugnade ner mig. Lycka till du kommer fixa det!
Gäst 2016-09-22 12:32 ! Citera #
Tack snälla du!
Ja förhoppningsvis släpper de när man kört någon meter, är nog mer pressen på mig själv som är jobbig.
Toalettbesök innan är nog ett måste speciellt med bebis i magen ;)

Ska verkligen försöka va lugn!
Gäst 2016-09-22 13:32 ! Citera #
Uppdatera gärna oss hur det gick med körningen :). Håller tummarna. Men skulle det inte gå vägen så är det bara att träna och köra igen. Det kan kännas surt men det är bara att kämpa vet du!
Gäst 2016-09-22 16:52 ! Citera #
Gäst 2016-09-22
Uppdatera gärna oss hur det gick med körningen :). Håller tummarna. Men skulle det inte gå vägen så är det bara att träna och köra igen. Det kan kännas surt men det är bara att kämpa vet du!
klarade de!!! :lol: :lol: :lol:
Gäst 2016-09-22 21:11 ! Citera #
Grattis! :) :) :) :) :)
Gäst 2016-09-22 23:11 ! Citera #
Grattis! Gjorde du något fel men ändå klarade dig?
Gäst 2016-09-23 12:11 ! Citera #
Gäst 2016-09-22
Grattis! Gjorde du något fel men ändå klarade dig?
tabbade mig på en spansk sväng, de va de enda :) fick en väldigt lätt uppkörning enligt mig själv. Fick kolla bromsarna på säkerhetskontrollen, och parkering var endast vanlig parkering brevid en bil i en parkeringsficka. :lol:
Gäst 2016-09-23 12:15 ! Citera #
Gäst 2016-09-23
tabbade mig på en spansk sväng, de va de enda :) fick en väldigt lätt uppkörning enligt mig själv. Fick kolla bromsarna på säkerhetskontrollen, och parkering var endast vanlig parkering brevid en bil i en parkeringsficka. :lol:
Vad nice :) Hur länge körde du ? och vad tyckte du om teoriprovet ?

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov