Kuggade idag pga av att jag körde för fort i ett villaområde där sikten var fri och inga människor fanns..
Blev så besviken på mig själv.
När han sa att jag blev underkänd blev jag i chock och bara stirrade framåt..
Det kan variera från villaområde till villaområde..
Men oftast så brukar det hastigheterna ligga mellan 30-40 km/h..
Håll koll efter hastighetsskyltar, för sådana sitter alltid uppe
Det fanns ingen hastighetsskylt, tror man själv måste anpassa hastigheten till hur sitautionen ser ut. I mitt fall var det många korsningar och dagis på vänster sida. Jag körde för fort och därför blev jag kuggad.
Min körlärare berättade om någon som blev kuggad för att han eller hon körde i 50 i ett villaområde, där det var just 50.
Anledningen var att inspektören tyckte att man borde hålla en lägre hastighet än vad som stod på skylten.
Min körlärare berättade om någon som blev kuggad för att han eller hon körde i 50 i ett villaområde, där det var just 50.
Anledningen var att inspektören tyckte att man borde hålla en lägre hastighet än vad som stod på skylten.
Det fanns ingen hastighetsskylt, tror man själv måste anpassa hastigheten till hur sitautionen ser ut. I mitt fall var det många korsningar och dagis på vänster sida. Jag körde för fort och därför blev jag kuggad.
Om du har många korsningar samt ett dagis i närheten så var det garanterat 30 km/h..
Det är alltid 30 km/h när man passerar dagis eller en skola..