Start > Körkortsforum > Inför teoriprovet

Inför teoriprovet

Gäst 2016-09-04 23:22 ! Citera #
Hej!
Om man har klart av alla frågor på körkortonline, klarar man av teoriprovet då? Jag undrar om frågorna är ungefär likadana eller inte? Om frågorna är svårare på teoriprovet?
Gäst 1 2016-09-05 09:31 ! Citera #
Jag skulle verkligen inte förlita mig enbart på denna sidas frågor...Inte en chans!!

Det riktiga provet har betydligt svårare formuleringar på sina frågor än vad dom är härinne.
Gäst 2016-09-05 10:53 ! Citera #
Jag visade min kompis som har gjort teoriprovet och sa att dessa frågor var svårare. Det är kanske olika hur alla upplever.
Gäst 2016-09-05 12:45 ! Citera #
Dessa frågor är ju rena barnleken jämfört med trafikverkets frågor :D :D
Gäst 2016-09-05 17:15 ! Citera #
Gäst 1 2016-09-05
Jag skulle verkligen inte förlita mig enbart på denna sidas frågor...Inte en chans!!

Det riktiga provet har betydligt svårare formuleringar på sina frågor än vad dom är härinne.
Håller inte med alls. Svårighetsgraden är i min mening väldigt lik. När jag gjorde teoriprovet trodde jag att det skulle vara fullt av kuggfrågor men det visade sig vara fel. Fick för övrigt 63/65.

Däremot kan man ha kunskapsluckor om man ENDAST har använt denna sida och har struntat i boken och elevcentralen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov