Start > Körkortsforum > Uppkörning nu kl. 17.30

Uppkörning nu kl. 17.30

Gäst 2016-08-16 14:02 ! Citera #
Andra uppkörningen jag ska ha nu ikväll kl. 17.30 lite sent men men.

Mitt självförtroende är inte direkt på topp. Försöker och försöker att se allting positivt, försöker intala mig själv att det kommer gå bra. Men magen bara vrider på sig så som att jag inte alls kommer klara detta, jag kanske inte riktigt känner mig nöjd med hur jag kör.

Det som jag mest oroar mig över är att om jag ska vända på en plats, att det ska ta för lång tid att hitta en bra plats, för de kuggar man också

men nu får vi se
Gäst 2016-08-16 15:09 ! Citera #
Försök att ta det lugnt, det är okej att inte klara det. Du kommer bli en erfarenhet rikare av detta!
Men gå in med attityden att du ska köra det bästa du kan så tror jag att det kommer gå galant!

Har min på torsdag, expect the best prepare for the worst :)
Gäst 2016-08-16 16:33 ! Citera #
Gäst 2016-08-16
Försök att ta det lugnt, det är okej att inte klara det. Du kommer bli en erfarenhet rikare av detta!
Men gå in med attityden att du ska köra det bästa du kan så tror jag att det kommer gå galant!

Har min på torsdag, expect the best prepare for the worst :)
Jag försöker men är så osäker på just vart man kan vända nånstans här där jag bor, så är fruktansvärt rädd för de

Lycka till ! :)
Gäst 2016-08-17 11:03 ! Citera #
Hur gick det för dig? :)
Gäst 2016-08-18 03:50 ! Citera #
Gäst 2016-08-17
Hur gick det för dig? :)
Jag klarade de!! :-D så nu har jag körkort.

Lycka till för dig idag !! :)
Gäst 2016-08-18 11:06 ! Citera #
Klarade på första försöket i måndags. För mig hjälpte det med att sitta helt tyst och visa att jag kunde köra säkert!! ha inte bråttom. Sluta gasa i tid, om du inte har god sikt i en korsning gå ned på 1 om det behövs. Visa att du förstår farorna. Kör långt ifrån stillastående bilar och gasa inte när du närmar dig övergångsställe. Mitt bästa tips är att kör i lugn o ro.
Gäst 2016-08-18 12:53 ! Citera #
Gäst 2016-08-18
Jag klarade de!! :-D så nu har jag körkort.

Lycka till för dig idag !! :)
Jag klarade det också i Sollentuna precis :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo