Start > Körkortsforum > Godkänd i Uppsala!!!!!!

Godkänd i Uppsala!!!!!!

yohoo! 2016-08-08 13:25 ! Citera #
Hej!!!
Idag klarade min tredje uppkörning i Uppsala (teori klar på första försöket)! Jag är sååååå glaaaaaad!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: Händerna skakar fortfarande, inte pga stress utan glädje! Min råd: kör några ggr bakom trafikverkets bilar, så ser ni var ungefär ni ska köra och vilka tricks de har.
Önskar alla lycka till !!!!!! ;)
Förarprövaren 2016-08-08 17:53 ! Citera #
yohoo! 2016-08-08
Hej!!!
Idag klarade min tredje uppkörning i Uppsala (teori klar på första försöket)! Jag är sååååå glaaaaaad!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: Händerna skakar fortfarande, inte pga stress utan glädje! Min råd: kör några ggr bakom trafikverkets bilar, så ser ni var ungefär ni ska köra och vilka tricks de har.
Först, grattis till körkortet!

Ja visst! Kör bakom andra som kör upp och sabotera deras körprov. Bara du själv lyckas med ditt!
Det är väldigt störande både för inspektören och aspiranten när någon kör efter bara för att se vilka hemligheter de har för sig. Det rör sig knappast om hemligheter och tricks. Det är basic bilkörning på basic roads. Jag har själv upplevt hur störande det är när någon följt efter bakom. Det gör bl.a. att det inte blir ett naturligt samspel med övriga trafikanter. Aspiranten har vid flera tillfällen undrat vem som följer efter vår bil. Klart distraherad! Så, inspektören kör på vanliga gator och vägar, parkerar på vanliga parkeringar, vänder och svänger där det är möjligt. Inga konstigheter.
http://uppkorningblog.com
Gäst 2016-08-08 21:35 ! Citera #
Grattis till dig! Jag klarade också uppkörningen idag!!! I Gävle var det. Teorin godkänd i förra veckan så nu är det äntligen klart!
Yohoo! 2016-08-08 23:22 ! Citera #
Gäst 2016-08-08
Grattis till dig! Jag klarade också uppkörningen idag!!! I Gävle var det. Teorin godkänd i förra veckan så nu är det äntligen klart!
Grattis!!!! :) :)
Piraten 2016-08-09 04:54 ! Citera #
yohoo! 2016-08-08
Hej!!!
Grattis!

Tycker synd om dem som vill ha en uppkörningstid,
bara för att någon annan har bokat för kolla vilka vägar som vägverket kör m.m.

kan du köra bil och är en säker bilförare behöver man inte kolla läget!!

Mvh
Piraten

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest