Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning i Malung mitt i dan…
Uppkörning i Malung mitt i dansbandsveckan
Jag har tid för uppkörning i Malung nästa vecka. Undrar just hur galet mycket folk det är på Malungs gator och torg när dansbandsveckan pågår för fullt?
Gäst 2016-07-13
Jag har tid för uppkörning i Malung nästa vecka. Undrar just hur galet mycket folk det är på Malungs gator och torg när dansbandsveckan pågår för fullt? Men vägarna är skit enkla att köra där
Själv kuggade jag igår :/
Gäst 2016-07-14
Har själv bott i Malung, och det är riktigt mycket folk där på veckorna. Det är smockat om man säger så Men vägarna är skit enkla att köra där
Själv kuggade jag igår :/
Gäst 2016-07-14
Vad kuggade du på?
Jag var rädd för att det kommer att bli smockat med folk i Malung nästa vecka. Får se hur det går ????
Gäst 2016-07-14
Jag var rädd för att det kommer att bli smockat med folk i Malung nästa vecka. Får se hur det går ????
Men dom kanske väljer en annan väg och inte just på byn
Gäst 2016-07-14
Just det ja! Ha ha! Krypköra lite sakta under hela uppkörningen! Enkelt!
Gäst 2016-07-14
Just det ja! Ha ha! Krypköra lite sakta under hela uppkörningen! Enkelt! Men Malung är nog den lättaste byn att köra upp i
Gäst 2016-07-14
Ja då klarar du det lätt som en plätt Men Malung är nog den lättaste byn att köra upp i
Men varför ska det vara lätt.. Bättre att få nått att bita i så man verkligen känner sig lite extra nöjd när man klarar sin uppkörning