Kör upp i Stockholm, min hemort
Ja, jag hoppas att det kommer gå bra och att jag faktiskt får något svar från VV idag så jag kan kräva en kvinnlig inspektör får se om det hinns med då min nya uppkörning är imorgon
Om det inte gå bra så ska jag nog köpa lite fler lektioner via min körskola så kanske min ”mojo” kommer tillbaka, min inspektör fick mig att börja tvivla lite på min kunskap när han kunde göra mig så nervös och obekväm att jag tappade allt jag nånsin har lärt mig! :/
Tack Sara för att du delade med dig av din erfarenhet iaf och så hör jag av mig hur det gick!
Tycker du gör rätt i att köra upp på din hemort!
Allt för många flaxar runt halva Sverige för att finna en lätt ort att köra upp i bara för att dom tycker att deras hemort är för stressig, men då undrar man ju hur dom kommer klara av att köra där om dom nu klarar uppkörningen på den ”lätta” orten?
Jag bor mitt emellan Örebro och Katrineholm, så jag körde tekniskt sett upp på min hemort även om jag körde i Örebro först och Katrineholm den andra gången. Jag åker nämligen till båda ställena lika mycket då jag jobbar i Örebro, men vistas med kompisar i Katrineholm
Självklart vill jag dela med mig av min erfarenhet när jag ser att andra har råkat ut för samma sak!
Så det är dig vi andra ska tacka för att du vågade skriva om detta, det gör det lättare för oss andra att berätta våra erfarenheter!
Jag tror på dig, du kommer klara uppkörningen hur bra som helst, bara du tror på dig själv och vet att du kan detta.
Annars hade ju inte din körskola bokat in dig för en uppkörning om dom inte visste att du var redo ännu!
Kunskapen har du, det vet jag!
Lyssna bara på vad din inspektör säger att du ska göra, och sedan är det bara att du utför det
Ja du får gärna berätta hur det går för dig!
Kram och lycka till!!