Start > Körkortsforum > Kuggad pga motorstopp

Kuggad pga motorstopp

Gäst 2016-07-07 11:56 ! Citera #
Hejsan! En vän till mig körde upp idag. Enligt henne hade hela körningen gått bra, förutom ett motorstopp. Instruktören hade sagt efteråt att han tyckte att hon kom iväg lite långsamt i korsningar, men att det var okej, men att hon kuggade på grund av motorstoppet. När han skulle fylla i resultatet sa han att det egentligen inte gick att skriva bara motorstopp så han skrev att hon gjort andra fel. Nu finns det inga fler tider för uppkörning på så länge att hon kanske måste skriva om teorin också. Jag är så arg över detta och undrar vad ni har för tankar, vad kan man göra? Överklaga?
Det går lika bra med Selleri! 2016-07-07 13:08 ! Citera #
Finns ingen chans att trafikinspektörer hittar på orsaker för att få kugga. Ligger mer bakom än vad din ”kompis” säger. Trafikinspektörers beslut går inte att överklaga.
Gäst 1 2016-07-07 14:21 ! Citera #
Det går lika bra med Selleri! 2016-07-07
Finns ingen chans att trafikinspektörer hittar på orsaker för att få kugga. Ligger mer bakom än vad din ”kompis” säger. Trafikinspektörers beslut går inte att överklaga.
Håller med dig helt och hållet!
Nu är det nog så att denna så kallade ”vän” har gjort andra fel som har gjort att inspektören kuggar.
Men att din ”vän” inte riktigt vill berätta hela sanningen!

Man blir nämligen inte kuggad genom att få motorstopp, man kan få 2-3 motorstopp i rad utan att man blir kuggad.
Så fråga din ”vän” vad hon egentligen vart kuggad för!
Jennie 2016-07-07 23:56 ! Citera #
Hej vart körde hon upp?
Låter mycket konstigt tycker jag med. :?
Gäst 2016-07-08 02:26 ! Citera #
Som folket ovan säger, ingen någonsin har blivit kuggad för ett motorstopp. Finns fler orsaker som din vän inte har nämnt.
Gäst 2016-07-08 10:17 ! Citera #
Jennie - hon körde upp i Sandviken!
Wilhelm 2016-07-08 18:15 ! Citera #
Man kuggar inte om man får motorstopp ett fåtal gånger. Det är säkert så att hon gjort andra fel men hon skyller istället på inspektören för att slippa ansvar. Inom psykologin kallas detta för projektion.

Tyvärr är sannolikheten störst att din vän inte berättar sanningen.
Förarprövaren 2016-07-13 19:46 ! Citera #
Här har jag bl.a. skrivit om motorstopp under ett körprov.
https://uppkorningblog.com/2016/03/27/maste-korningen-vara-perfekt/
Gäst 2016-07-14 13:11 ! Citera #
Förarprövaren 2016-07-13
Här har jag bl.a. skrivit om motorstopp under ett körprov.
https://uppkorningblog.com/2016/03/27/maste-korningen-vara-perfekt/
Det märks att du söker besökare till din sida :D :D :D
Antar att du får betalt för att skriva där, annars hade du ju kunna skriva härinne :D
Förarprövaren 2016-07-14 16:38 ! Citera #
Gäst 2016-07-14
Det märks att du söker besökare till din sida :D :D :D
Antar att du får betalt för att skriva där, annars hade du ju kunna skriva härinne :D
Ja det stämmer att jag vill ha besökare till min blogg, men jag får inte betalt för det ???? - än ????

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo