Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen på första…

Klarade uppkörningen på första försöket

M 2016-07-06 11:08 ! Citera #
Jag klarade uppkörningen idag på första försöket! Så otroligt skön känsla,kuggade teorin igår och har ny tid på fredag.
Någon som har ett bra tips på att plugga in teorin? Bara att öva på det jag hade mest fel på? Har jätte svårt för teori.Behöver alla tips och råd som jag kan få 8-)
Det är sååå nära till körkortet nu!! :D :D
Gäst 2016-07-07 09:06 ! Citera #
Som du själv säger plugga de du är osäker på, samt läs tipsen från din tidigare skrivning va du bör läsa på.

GL&HF
Gäst 2016-07-07 10:56 ! Citera #
Läs igenom körkortsboken ordentligt ifrån början till slut och skriv ned allt du är osäker på papper/datorn. Sedan tränar du på allt som du är osäker på ett par gånger. Att skriva ned för hand det man inte kan så bra gör oftast att det fastnar lättare, iaf mig :)
J 2016-07-08 13:07 ! Citera #
Gör provtest och plugga på de kapitel där du har felaktiga svar.
Gäst 2016-07-12 00:38 ! Citera #
Eftersom du gjort testet en gång har du ju papper på vad du inte kunde, eller hur? Det har till och med jag och jag klarade provet. Det är bara att kolla på papperet sen plugga i boken.

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov