Start > Körkortsforum > Teoriprov vs Elevcentralen

Teoriprov vs Elevcentralen

Micaela 2016-07-03 13:36 ! Citera #
Hej på er.

Har en liten fråga..

Jag har teroriprov imorgon och är självklart nervös över att kugga. Min fråga är om frågorna på teroriprovet är liknande med frågorna som är på Elevcentralen, dvs om man klarar testerna på Elevcentralen bör man då klara teoriprovet?
Gäst 2016-07-03 13:38 ! Citera #
Frågor gällande teoriprovet vs Elevcentralen finns redan i ett gäng andra trådar..
ElevCentralen 2016-07-03 18:13 ! Citera #
Jag tränade enbart på elevcentralen och fick första gången 51 sedan andra gånger 52. Medan min ena kompis också tränade enbart elevcentralen och fick 61 och en annan kompis elevcentralen och en gång skumläsningen på teoriboken och fick 58. Jag kuggade första gången då jag svarade fel på massa enkla frågor pågrund av att jag inte var så koncentrerat och jag har en förmåga att läsa allt på sättet jag vill höra som leder till att jag läser frågan fel. Jag skulle tro att elevcentralen bör räcka.
Gäst 2016-07-12 00:41 ! Citera #
Frågorna är inte samma som på elevcentralen. På riktiga provet är det ofta ett påstående med 4 olika bilder och du måste göra en korrekt bedömning på samtliga. Jag upplevde det som mycket krångligare, men jag klarade mig endå.

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor