Jag är i chocktillstånd. På två dagar har jag gjort både teoriprov och uppkörning och klarat båda på första försöket. Trodde min lärare drev när hen sade att jag skulle göra proven dagen efter varandra.
Försökte få igång ett samtal med inspektören idag för att dämpa nerverna lite, men han var rätt fåordig. Satt och smånynnade för mig själv till sist bara för att tystnaden var så jobbig.
Råkade också köra lite för fort vid nåt tillfälle, oops... Men jag tror att anledningen till att han godkände mig var att jag var lugn och berättade om något inte gick bra och vad jag borde gjort istället. T ex kom jag fel och fick ta om när jag skulle backparkera. Jag konstaterade att jag skulle kört fram mer och att jag skulle bli tvungen att korrigera, så även om det blev fel så visade jag att jag förstått varför och vad jag borde gjort + glömde inte att ha koll runt omkring när jag korrigerade. Så känner ni att ni att nåt inte går som det ska på uppkörningen - hymla inte med det och visa att ni vet vad som hände, varför och vad ni borde gjort annorlunda! Och framför allt, måste man göra om eller korrigera ett moment men visar att man förstått, undviker att bli stressad och glömmer inte uppmärksamheten så är det faktiskt inte hela världen. Lycka till alla som ska köra upp!