Start > Körkortsforum > Klara teorin på första försök …

Klara teorin på första försök men har kuggat på uppkörningen

Gäst 2016-06-20 19:43 ! Citera #
Inte ens i vissa inspektören kan köra så himla perfekt som några av de vill att man ska köra
Gäst 2016-06-20 22:26 ! Citera #
Gäst 2016-06-20
Inte ens i vissa inspektören kan köra så himla perfekt som några av de vill att man ska köra
Hur vet du det, har du sett inspektören köra bil?
Piraten 2016-06-22 04:12 ! Citera #
Är väldigt tveksam till att du enbart blir kuggad för snabb körning genom rondell..
Står det på ditt uppkörnings omdöme att du enbart kuggad för det ?
Men visst är 18km för fort alltid, det dom brukar göra är att man får köra i fler rondeller, för att se om det var ett misstag eller inte!
Lycka till på nästa uppkörning
Gäst 2016-06-25 01:56 ! Citera #
Kalle 2016-06-20
Hade min tredje uppkörning idag, har fått godkännt av 2 trafikskolor att jag är redo för att ha körkort , kommer till uppkörningen vi skakar han och sätter oss i bilen jag får kontrollera handbromsen. Efter de kör vi iväg , Jag tror aldrig jag har kört så bra i hela mitt liv , gjorde inte ett enda misstag enligt mig, Vi kommer tillbaka jag parkerar , Han börjar med att säga dedär gick ju bra, men de är inte godkännt, han påstog att jag körde för fort i ena rondellen vilket var 18 km/h , det var tomt i rondellen...
Tveksamt att det var det enda. Du blir aldrig kuggad för ett litet fel. Om du blir det betyder det att du kuggar på det ett flertal gånger, altså många fel av samma sak. Varför har du bråttom i rondeller?
Gäst 2016-06-25 12:22 ! Citera #
Håller med tidigare skrivande att det finns inte en chans på kartan att du kuggade för att du körde för fort i en rondell..
Tror du att vi är födda igår?

Men du visar ju upp ett lysande exempel på hur vissa tror att dom kör bättre och vet mera än vad dom egentligen vet och kan.. Ladda upp ditt körprotokoll så ska vi förklara för dig vad du egentligen kuggade för :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov