Start > Körkortsforum > Klara teorin på första försök …

Klara teorin på första försök men har kuggat på uppkörningen

Amanda 2016-06-18 18:38 ! Citera #
Klara teorin på första försök men har kuggat på uppkörningen två gånger nu! så jävla drygt orkar inte med stressen vad ska jag göra???
Gäst 2016-06-18 18:42 ! Citera #
öva lite till på det som de sa att du behövde jobba på om det var något speciellt som de påpekade. kanske någon till körlektion för att finslipa innan nästa uppkörning? kör mycket i området där du ska köra upp så du blir tryggare i området, kanske hjälper :) och när du ska köra upp nästa gång, bara andas och ta det lugnt så ska du se att det kommer att gå galant! tappa inte hoppet! :)
Andreas 2016-06-18 20:35 ! Citera #
Men grattis till teorin? När gjorde du den och hur mycket fick du?
Amanda 2016-06-18 21:24 ! Citera #
Andreas 2016-06-18
Men grattis till teorin? När gjorde du den och hur mycket fick du?
Tack, den 31/5 fick 58
Gäst 2016-06-18 22:06 ! Citera #
Jag tror att många blir kuggade bara för att liksom, så de kan samla in mer pengar.
Liksom de ser att du körde 71 på en 70 sträcka och kuggar dig.
Sen finns det dem som kör 50 på en 30 sträcka en längre tid och ändå klarar sig. Allt handlar lite om tur.
Amanda 2016-06-19 18:22 ! Citera #
Gäst 2016-06-18
Jag tror att många blir kuggade bara för att liksom, så de kan samla in mer pengar.
Liksom de ser att du körde 71 på en 70 sträcka och kuggar dig.
Sen finns det dem som kör 50 på en 30 sträcka en längre tid och ändå klarar sig. Allt handlar lite om tur.
Tror det med!
Gäst 2016-06-19 20:10 ! Citera #
Är i samma sits, hade nästan full pott på teorin men har kuggat två gånger. Med tanke på hur lite tider det finns nu på sommaren börjar jag förlika mig med tanken på att jag får göra om teoriprovet. Känns surt som fan men samtidigt... hellre det än att köra upp gång på gång och kugga. Ska ta några lektioner till nu i juli på en ny trafikskola för att kolla om dom också tycker jag är redo. Lycka till!
Gäst 2016-06-19 20:18 ! Citera #
Jo, det är stora skillnader i vad som är tillåtet och inte på uppkörningen. Inte ok enligt mig!
Sara 2016-06-20 11:15 ! Citera #
Jag hade uppkörning idag och klarade det. Jag har varit så nervös att jag mått illa hela helgen. Tror på min körning men varit så nervös för allt man hört oxh fokuserar på vad som kan gå fel istället för det som jag faktiskt kan!

Jag hade en körlektion innan, var så nervös att jag grinade. Läraren peppade mig och sa att han vet att jag kan, han sa vad jag skulle tänka på. Det gjorde mig lite mer taggad.

Inspektörer var sen så jag höll på att pissa på mig. Han var lugn och glad. Jag sa direkt att jag är jättenervös men jag vet att jag kan så vi kör på.
Han såg att var ledsen. Direkt provet började så slappnade jag av, tänkte att nu kör du bara som du brukar, gör ditt bästa. Tyckte jag fick en ganska lätt uppkörning men gjorde heller inga missar. Så tänk positivt, säg att du är nervös. Det hjälpte mig, att bara få säga det högt.

Lycka till!
Kalle 2016-06-20 11:45 ! Citera #
Hade min tredje uppkörning idag, har fått godkännt av 2 trafikskolor att jag är redo för att ha körkort , kommer till uppkörningen vi skakar han och sätter oss i bilen jag får kontrollera handbromsen. Efter de kör vi iväg , Jag tror aldrig jag har kört så bra i hela mitt liv , gjorde inte ett enda misstag enligt mig, Vi kommer tillbaka jag parkerar , Han börjar med att säga dedär gick ju bra, men de är inte godkännt, han påstog att jag körde för fort i ena rondellen vilket var 18 km/h , det var tomt i rondellen...

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor