Jag tror att du tänker för mycket, 80 körlektioner är väldigt mycket även om du kör på skola, funderat på att byta skola? kanske är dålig pedagogik.
jag hade det bra jag tog 10 körlektioner, körde endast skola, klarade teori och uppkörning samma dag. Jag är 33 år å tog körkortet i år.
mitt tankesätt var iaf att de finns endast jag i trafiken, ingen annan så att nervositeten släppte. Självklart kollade jag bakåt då å då för å se vad som hände.
Men det Inspektören verkligen gillade vad att jag körde sakta, ja låg nästan alltid 5 km under hastighetsbegränsningen. Jag tänkte högt i allt jag gjorde och tittade löjligt mycket i alla bakspeglar och döda vinkeln.
Efteråt fick jag massor av beröm, speciellt gällande hastigheten. Han sa. ”Robert man behöver inte ha bråttom i trafiken och det har du bevisat”
Jag fick ett motorstopp i början men sådant bryr de sig inte om.
Hej!
Idag kuggade jag min uppkörning på tredje gången. Inspektören sa att jag körde trafiksäkert och hade jättebra avsökning men behöver vara bättre att manövrerar bilen. Jag är 39 år och två barns mamma. Jag har tagit mer än 80 körlektioner (har inte tid att träna hemma). Nu måste jag boka en ny tid samt göra teorin igen (jag klarade på första försöket.) eftersom tiden går ut. Problemet är att de inte finns tid förrän augusti. Jag är så besviken på mig själv. Alla ungdomar klarar sig och inte jag. Orkar inte mer….
Stressa inte dig och tänk inte att ngn annan eller ngn yngre är bättre än dig. Jag är 40 år och är trebarnsmamma. Jag kuggade igår första gång och har kört i skolan ca 35 lektionen bara och teori klarat direkt....jag var sååå arg och ville ge upp men sen jag läste här lite runt och insåg att världen går inte under om man blir kuggad...jag har tid igen om en månad och ska köra 9 lektioner till för att förbättra mina brister i trafiken ???