Start > Körkortsforum > Ta det lugnt!!

Ta det lugnt!!

Gäst 2016-06-15 21:43 ! Citera #
I måndags gjorde jag teoriprovet för första gången och fick 56/65. Och jag vill bara säga, till alla som ska göra provet där ute, stressa inte!! Ta det lugnt! När du gör provet, ta dig tid att läsa frågan noggrant. Jag små läste i boken, gjorde lite frågor, frågade min körskolelärare när vi körde. Och jag klarade ju mig strålande. Man måste inte vara bättre för att man gått 10 teorikurser och läst boken 5 gånger. Förstå bara innebörden av frågorna här på sidan så klarar ni garanterat förarprovet!
Cecilia 2016-06-15 22:15 ! Citera #
Jag klarade uppkörningen i måndags på första försöket, men har misslyckats med teorin två gånger och nu blir de tredje försöket imorgon. Det har känts bra när jag svarat på frågorna, men fick 49 första gången och 50 idag.. så himla surt!! Tillslut klarar man väl det för jag har pluggat på typ alla online tester, bonniers trafikskola, körkortonline, appar, boken you name it!

Det är väl bara köra, köra köra tills man klarar det - jag har ju två månader på mig!
Gäst 2016-06-15 22:54 ! Citera #
Cecilia 2016-06-15
Jag klarade uppkörningen i måndags på första försöket, men har misslyckats med teorin två gånger och nu blir de tredje försöket imorgon. Det har känts bra när jag svarat på frågorna, men fick 49 första gången och 50 idag.. så himla surt!! Tillslut klarar man väl det för jag har pluggat på typ alla online tester, bonniers trafikskola, körkortonline, appar, boken you name it!

Det är väl bara köra, köra köra tills man klarar det - jag har ju två månader på mig!
Har du gjort elevcentralens frågor? De använde jag mig av när jag pluggade körkorts teori

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest