Klarade teorin igår men såklart ska man bli besviken på sig själv idag för man vet att man kan mer än man bevisade.
Kuggade och ska jag va ärlig så minns jag inte ens själv för de va så mycket. Pinsammaste måste ändå va när jag körde på en huvudled och visste inte om vilken väg jag körde på och VINKADE bokstavligen fram en bil som stod och väntade på att köra ut på huvudleden. VINKADE.
Sedan fick jag köra ut på landsväg så otur som jag har, när jag enbart kört på landsväg en enda gång på mina 10 körlektioner och annars varit ute på motorväg 3 gånger och haft rejäl koll där.
Han snacka om att jag inte motorbromsa när jag skulle göra en vänstersväng på landsväg, NÄR JAG HADE MÖTE. Ska jag sakta ner och sedan låta bilen rulla eller är det det han menar? För jag tror jag höll in koppling eller något... Fattar fan ingenting.
”Dålig uppsikt på högerregel korsningar”.. om bilar står åt höger och jag ska svänga vänster, då måste jag fan ut till mitten av vägen jag ska svänga in på för och kunna se klart och tydligt om det kommer bilar från höger, så vad menar han med det?! Ska jag ut på själva vägen för att sedan göra min sväng åt vänster i en högerregelskorsning?!
Så besviken..
Tacksam för hjälp..