Start > Körkortsforum > Andra chansen..

Andra chansen..

M 2016-06-14 16:43 ! Citera #
Behöver ventilera tankar...Imorgon gäller det, för andra gången. Kuggade min första uppkörning för ett par veckor sen, jag var så sjukt nervös. Jag är pirrig nu med. Jag vill verkligen fixa det här, det skriftliga kändes inga problem, men just uppkörningen när nån sitter bredvid mig o vakar över mina rörelser o planering o allt som jag gör, det känns konstigt nog det jobbigaste nånsin, vet inte varför. Men jag VILL o jag SKA fixa det förr eller senare, jag KAN köra bil, det är tankarna o nerverna som är svårare att styra. Vi får se hur det går imorgon, jag har bara pengar att förlora om jag kuggar imorgon igen, men jag kommer ALDRIG att ge upp. Det är bara att kriga, andas och göra så gott det går. Fan va jag vill bli klar med det här!!
Gäst 2016-06-14 17:22 ! Citera #
Hej!

Har också andra gången uppkörning imorgon :D
Gäst 2016-06-14 18:14 ! Citera #
Min första uppkörning var jag inte alls nervös och jag tyckte den gick bra (vilket det uppenbarligen inte gjorde). Var helt knäckt efteråt, men bestämde mig för att ta nya tag.
Min andra uppkörning en månad senare var jag sjukt nervös och jag hade en uppvärmningslektion innan uppkörningen och jag har aldrig någonsin kört så dåligt som då. Var jättenervös när det väl var dags och jag tyckte inte uppkörningen kändes bra, men jag blev godkänd och jag blev så glad att jag inte hade långt till tårarna.
Mitt tips, ge inte upp 8-)
M 2016-06-14 21:22 ! Citera #
Jag kommer förmodligen vara bra skakis imorgon, men jag försöker tänka positivt. Världen kommer inte förändras om det går åt helvete för mig, jag kommer inte att dö o ingen annan heller, det här gör jag bara för mig o jag är inte en idiot om jag får köra upp en gång till sen, det spelar ingen roll, även om jag ska bli den första som kör upp tio gånger, jag ska fixa det, men så klart helst imorgon. Det enda jag kan göra är att köra så bra jag kan, ha rörlig blick, o inte göra några korkade dumheter. Lycka till ni andra som också har uppkörning på g!
nina 2016-06-15 00:11 ! Citera #
Har uppkörningen om 2 veckor i Norrköping ...Har ni några tips om det...Finns det någon som har redan klarat här
Tacksam för svar...
Gäst 2016-06-15 09:59 ! Citera #
Jag var jätte nervös första körningen.. klarade inte. körde så dåligt. sen kom jag till andra, var mindre nervös och mer förberedd. Så klara jag det!!
Gäst 2016-06-15 11:00 ! Citera #
Ett tips är att ta en körlektion innan uppkörningen som uppvärmning
M 2016-06-15 12:54 ! Citera #
Wihiii jag fixade min andra uppkörning, hade världens bästa inspektör, det verkligen kändes att han ville mig väl från första början. Fan så glad jag är, jag hade redan kollat tider för nästa uppkörning till imorgon ifall jag skulle kugga idag igen så jag försökte tala om för mig själv att det här är som en förberedning inför morgondagen. Men allt kändes hyfsat under körningen, inga idiottabbar, lite nervositet men jag kände att jag hade kontroll o bra samspel i trafiken. Sååå otroligt skönt att vara klar med det här nu men det egentligen nu det börjar, nästa gång är jag ensam i bilen o då kommer jag att få stå för varje ”steg”. Lycka till ni andra som kämpar, ge aldrig upp!!!!! Ni fixar det!
Gäst 2016-06-15 13:09 ! Citera #
Grattis ”M”

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor