Start > Körkortsforum > Vad ska jag göra?

Vad ska jag göra?

Gäst 2016-03-21 16:39 ! Citera #
Förra veckan började jag en intensivkurs på tre veckor helt som nybörjare.(har inte möjlighet att övningsköra privat) Nu har jag gjort moment 3 fyra dubbellektioner och som det ser ut nu kommer det bli fler. Det som är största problemet för mig är avsökningen! Nu känner att jag inte kommer klara utbildningen på utsatt tid(är inne på andra veckan). Har inte så mycket pengar så jag kan inte ta hur många extra lektioner som helst.

Har ngn erfarenhet utav detta för jag vet inte vad jag ska göra.. Ska man t. ex avboka resterande lektioner och boka in sig på en vanlig utbildning istället eller ska jag klart hela utbildningen och börja igen vid ett senare tillfälle när ekonomin tillåter det.
Gäst 2016-03-21 17:42 ! Citera #
Jag tycker att du har gjort helt fel.. Intensivkurs är till för dom som har övningskört privat eller med körskola och som har lite koll på hur allt fungerar. Men att sätta sig bakom en skolbänk när man inte har någon som helst utbildning inom körning är bara dumt. Ingen klarar av en intensivkurs på bara 3 veckor när man är helt grön, ingen!

Så om jag vore du så hade jag gått klart kursen, men inte förväntat mig att klara den, sedan hade jag skrivit in mig på en vanlig körskola. Och då tagit körlektioner när man har mer pengar på fickan..

Men du gör som du vill..
Gäst 2016-03-21 20:28 ! Citera #
Jag skulle nog gå klart intensivutbildningen (som jag antar att du redan pröjsat för). Se det som körlektioner, men du kanske inte ska räkna med att kunna köra upp. Som med allt annat man lär sig är stress sällan bra. Bäst är att lära sig i etapper, i lugn och ro. OM du har nån att övningsköra med privat skulle jag definitivt göra det. Öva på att söka av och sånt där kan du lätt traggla hemma, utan körlektion.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I dag 22:17
8
I dag 15:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor