Start > Körkortsforum > Klarade teorin

Klarade teorin

påbudsmärke 2016-03-17 15:24 ! Citera #
Klarade teorin på första försöket, uppkörning imorgon :D
Yan li 2016-03-17 17:05 ! Citera #
Bra jobba! grattis?
Kan du ge lite tips om man hur ska beredda sig teoriprov och under prov vad man bör noteras. Hur lär du dig teori innan du gjort prov.
Yan li 2016-03-17 17:14 ! Citera #
Förlåt, grattis var inte frågetecken, Jag ber om ursäkta! eftersom jag kan inte flytande svenska, det är ett nytt språk för mig, jag är försöka att lära mig bli bättre,bättre.
Sarah89 2016-03-17 23:35 ! Citera #
Jag pluggade på teorin 2 dagar innan provet ca 6 timmar totalt. Öppnade inte boken körde endast trafikskolans tester. Det är inte smart! Chansade på en hel del frågor men klarade teoriprovet med 53 poäng på första försöket. Nu när jag har körkort sitter jag och pluggar teori 20 minuter varje kväll för att lära mig på riktigt.
påbudsmärke 2016-03-18 06:32 ! Citera #
Sarah89 2016-03-17
Jag pluggade på teorin 2 dagar innan provet ca 6 timmar totalt. Öppnade inte boken körde endast trafikskolans tester. Det är inte smart! Chansade på en hel del frågor men klarade teoriprovet med 53 poäng på första försöket. Nu när jag har körkort sitter jag och pluggar teori 20 minuter varje kväll för att lära mig på riktigt.
HAHA, undra hur många hat kommenterar du kommer att få >_<
påbudsmärke 2016-03-18 06:34 ! Citera #
Yan li 2016-03-17
Bra jobba! grattis?
Kan du ge lite tips om man hur ska beredda sig teoriprov och under prov vad man bör noteras. Hur lär du dig teori innan du gjort prov.
Det viktigaste är att läsa teoriboken och anteckna medan du läser. Läste boken 4 gånger, antecknade varje gång.
Gjorde några tester online, köpte också en app för 40 (?) kr där det fanns 700 frågor.

Sist men inte minst, LÄS INTE DAGEN DU SKA GÖRA PROV!!! det var många som gjorde det när vi väntade för att komma in och skriva provet.
Gäst 2016-03-18 07:15 ! Citera #
påbudsmärke 2016-03-18
Det viktigaste är att läsa teoriboken och anteckna medan du läser. Läste boken 4 gånger, antecknade varje gång.
Gjorde några tester online, köpte också en app för 40 (?) kr där det fanns 700 frågor.

Sist men inte minst, LÄS INTE DAGEN DU SKA GÖRA PROV!!! det var många som gjorde det när vi väntade för att komma in och skriva provet.
Samma här! Var böcker öppna överallt, o massa hysteriska tjejer. Tips till nån som ska skriva prov. Försök o inte lägga fokus på eventuellt folk som är helt hysteriska. Det lönar sig att försöka va lugn. :)

Jag plugga naturligtvis under en längre period innan, men satt o råplugga dagen innan. Men pluggade inte samma dag.

Istället lyssnade jag på musik på bussen påväg till provet, för o lugna mina nerver, o väl på trafikverket kolla jag Facebook o sånt istället. Fokuserade inte på de hysteriska tjejerna.

Klarade provet på första försöket. Så jag rekommenderar att man samma dag, försöker bli fokuserad, istället för att plugga. För när man är nervös, fastnar ändå ingen ny information.
Sarah89 2016-03-18 19:14 ! Citera #
påbudsmärke 2016-03-18
HAHA, undra hur många hat kommenterar du kommer att få >_<
HAHA det kom visst inga :lol:
Sarah89 2016-03-18 19:16 ! Citera #
påbudsmärke 2016-03-17
Klarade teorin på första försöket, uppkörning imorgon :D
Hur gick uppkörningen idag? :D
påbudsmärke 2016-03-20 15:39 ! Citera #
Sarah89 2016-03-18
Hur gick uppkörningen idag? :D
Klarade :D (Körde upp med en tjej, inte så farliga som alla säger)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo