Start > Körkortsforum > Suck å stön !!

Suck å stön !!

Lille skutt 2016-03-16 19:13 ! Citera #
Hejsan ! Jag är i slutet av min övningskörning och har uppkörning och uppskrivning om ca 3 veckor .
Har inte svårt för mig eller nått men har råkat ut för lite incidenter som gjort mig extremt stressad å detta ä inte bra när jag ä i slutet det vet jag.
Jag kör både med handledare hemma och på körskola , körskolan å körning inga problem . Men har fått problem med att ” komma” överens med min bil ;( . Har blivit stående i korsningar och fått köer bakom mig då jag fått totalt motorstopp å inte fått till dragläget , detta har hänt 2 ggr som varit riktigt jobbiga. Så allt har resulterat i att jag har tappat självförtroendet totalt igen . Kämpar å kämpar å har ingen lust å köra min bil längre fast jag vet att jag måste öva öva å öva . Men då ä det så att min handledare försöker få mig å köra i mer eller mindre rusningstrafik å jag känner att jag vill köra när det ä lugnare men det accepterar inte hen .
Har prata med min körskollärare och hen har hjälpt mig på lektioner men så fort jag sätter mig i min bil får ja panik i stort sett ????. Jag kan köra men dom här 2 incidenterna har verkligen tagit hårt .,
I af när det gäller å köra hemma i min bil med handledare.
Snälla någon där ute som har nått bra tips om vad ja kan göra för att denna klump i magen släpper ??? Eller någon som varit med om liknande situation och känner i gen sig ?
Gäst 2016-03-17 07:04 ! Citera #
Jag hade också liknande icidenter när jag övningskörde med min handledare. Motorstopp på jobbiga ställen. Det var dock långt innan jag ens var i närheten av att kunna köra upp. Jag var helt enkelt för ovan att köra bil.
Du säger att du fått det två ggr, och det är ju inget. Det händer även den bästa att man kan få det. Men om du känner att det är ett konstant stressmoment huruvida du ska kunna komma iväg eller inte skulle jag nog fundera på om uppkörning verkligen är så smart. På uppkörninge ska du helst oroa dig för mindre saker.

Men som sagt, var det bara en tillfällig stress vid 2 tillfällen skulle jag överväga att byta handledare och se hur bekväm du känner dig då :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor