Hejsan ! Jag är i slutet av min övningskörning och har uppkörning och uppskrivning om ca 3 veckor .
Har inte svårt för mig eller nått men har råkat ut för lite incidenter som gjort mig extremt stressad å detta ä inte bra när jag ä i slutet det vet jag.
Jag kör både med handledare hemma och på körskola , körskolan å körning inga problem . Men har fått problem med att ” komma” överens med min bil ;( . Har blivit stående i korsningar och fått köer bakom mig då jag fått totalt motorstopp å inte fått till dragläget , detta har hänt 2 ggr som varit riktigt jobbiga. Så allt har resulterat i att jag har tappat självförtroendet totalt igen . Kämpar å kämpar å har ingen lust å köra min bil längre fast jag vet att jag måste öva öva å öva . Men då ä det så att min handledare försöker få mig å köra i mer eller mindre rusningstrafik å jag känner att jag vill köra när det ä lugnare men det accepterar inte hen .
Har prata med min körskollärare och hen har hjälpt mig på lektioner men så fort jag sätter mig i min bil får ja panik i stort sett ????. Jag kan köra men dom här 2 incidenterna har verkligen tagit hårt .,
I af när det gäller å köra hemma i min bil med handledare.
Snälla någon där ute som har nått bra tips om vad ja kan göra för att denna klump i magen släpper ??? Eller någon som varit med om liknande situation och känner i gen sig ?