Start > Körkortsforum > GE INTE UPP

GE INTE UPP

GODKÄND 2016-03-04 21:41 ! Citera #
Hej till alla som kämpar till körkortet!
Klarade min 2:a gången och uppkörningen på 5:e gången.
Inom 14 dagar hade jag (tro det eller ej) 5 uppkörningar. 3 i Jakobsberg, 1 i Farsta och sista i Sollentuna.
Till slut så klara jag mig, det vart tufft, speciellt när man hör orden ”du är tyvärr inte godkänd idag” men fan ge inte upp. Innerst inne vet du själv att du kan, det gäller bara att kriga och visa det till inspektören.
Tips: om du inte klarat körprovet så kolla på ditt protokoll och se på vilka punkter du inte klara. Boka en tid med trafikskolan och nämn de punkterna och lär dig de.
På uppkörningen så är det viktigt att du ANDAS, ta det lugnt, visa att du kan. Om du inte blir godkänt, boka om. Du kommer få de jävla kortet, och måste säga, det känns så jävla bra tillslut.

Lycka till alla!
Gäst 2016-03-05 00:20 ! Citera #
Grattis till körkortet! ! Vad kul :)
Gäst 2016-03-05 07:31 ! Citera #
Grattis!!! Skam den som ger sig!!!
Gäst 2016-03-05 17:34 ! Citera #
Bra jobbat! Du har helt rätt!! man ska aldrig ge upp! kul att höra att du har kört i olika orter och klarat det :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I dag 22:17
8
I dag 15:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor