Hej!
Har haft uppkörning för andra gången idag och kuggade. Bägge Jakobsberg. Första gången skyller jag helt enkelt på mig själv, kände på mig att jag inte vart redo och nervositeten fick det bästa ur mig.
Idag var det dags för den andra uppkörningen och allt gick bra förutom att jag körde för fort innan korsningar, vilket jag håller med om. För övrigt var inspektören så jävla fin människa, han bad mig att lugna ner mig och inte stressa när jag gjorde ett fel. Kände mig så bekväm med honom.
Jag körde med volvo v50 automat, här kommer den svåra delen, jag är van med Golf bilar då jag kört de me trafikskolan. MEN jag kände på mig direkt att det vart fel med bromsarna, vilket jag nämde till inspektören och han skulle tydligen kolla upp det senare. När jag bromsade så fick inte bilen direkt ”effekt” och jag försökte trycka hårdare men inget hände och man hinner inte tänka heller för man måste sakta ner innan korsningen så när bilen börjar bromsa så blir det en hård inbromsning. Och jag har aldrig vart med om sådant med Golf bilarna!
Är det bara jag som inbillar mig eller kan de vart något fel på bromsarna??
Hur gick det på era uppkörningar? Har ni haft liknade problem?
Dela med er ni fina själar! Hoppas ni får erat kort!