Körkortonline > Körkortsforum > Betala fakturan innan?
Betala fakturan innan?
Måste man betala fakturan innan teorin/uppkörningen eller kan man vänta några dagar tills efter man gjort dem? (Dålig ekonomi innan löning
) Får höra olika från alla håll..
Tror man kan betala efter. Beror på vad det står för datum på lappen. Vi betalade innan dock, pga jag hade provet i början av månaden, så vi hade precis fått löning.
Men ring annars till Trafikverket o förklara att du inte har pengar just nu. Jag har ringt på räkningar av samma orsak, men andra ärenden. Aldrig fått ett nej. Utan bara att betala o va glad när man kan. Men somsagt. Ring och fråga först
Men ring annars till Trafikverket o förklara att du inte har pengar just nu. Jag har ringt på räkningar av samma orsak, men andra ärenden. Aldrig fått ett nej. Utan bara att betala o va glad när man kan. Men somsagt. Ring och fråga först
Har för mig att det står någonstans i trafikverket eller i själva fakturan att avgiften ska vara betald innan proverna.
Yajirou 2016-02-13
Har för mig att det står någonstans i trafikverket eller i själva fakturan att avgiften ska vara betald innan proverna.