Hej Hej
Jag undrar om det finns någon som vill dela med sig sin uppkörning i Sollentuna och berätta vart du fick köra i området.
Super tacksam för svar
Om du går på körskola, kan du be om att få köra lite på de områdena där de brukar köra under uppkörningen. Kör du privat, kan du alltid ha en sån körlektion ändå.
Eller så inväntar du svar från nån som körde där (bor i Värmland, så känner inte till Sollentuna alls).
Varför vill du veta det?
Dessutom så byter inspektörerna ut sina rutter lite då och då, just för att det inte ska gå att lista ut vart dom kör
När jag körde upp så fick jag en helt ny rutt, men lyssnar man bara på dom direktiven man får så är det inga större problem
Hej Hej
Jag undrar om det finns någon som vill dela med sig sin uppkörning i Sollentuna och berätta vart du fick köra i området.
Super tacksam för svar
Hej, Jag har övningskört runt Sollentuna, men dagen jag tog uppkörning då fick jag köra mot Vällingby.
Körde i veckan.
Mot Täby, av vid Hagby, tillbaka mot Sollentuna förbi väsjöbacken. Runt villaområdet i Sjöberg ,fick backa runt ett hörn. Ut på sollentunavägen tillbaka till Trafikverket .
Godkänd:-)