Start > Körkortsforum > Gratisprov på nätet?

Gratisprov på nätet?

Mysig 2010-05-08 14:21 ! Citera #
Fins lite frågor helt gratis på www.hamsterpaj.se faktiskt
Phywe 2010-05-16 16:10 ! Citera #
Mitt tips är att faktiskt strunta i billiga gratisprov och lägga en slant på ett program som man vet är seriöst.
Emil W 2010-05-19 21:14 ! Citera #
Lättast är ju facktsikt att bara sitta vid sin trafikskola och göra proven där ! kostar ingenting när man väl är inskriven
akooha 2010-08-02 14:56 ! Citera #
Det är faktiskt riktigt billigt med körkortsprogram.
NymN 2010-08-07 00:17 ! Citera #
Mysig
Fins lite frågor helt gratis på www.hamsterpaj.se faktiskt

De är rätt bra faktiskt :) men man får nog komplettera med något vettigare (läs: inte gratis) också.
Gäst 2010-08-09 10:22 ! Citera #
Jag har en kompis som har ett medlemskap på den här sidan. Och hon säger att frågorna är väldigt bra. Hon rekommenderade sidan till mig, och nu är jag här. Tror nog faktiskt 190 kr kan vara värt det. Fast själv har jag redan spänderat förmycket på mitt körkort. Men till er andra ;)
Diskmedel 2010-08-16 02:45 ! Citera #
Det finns faktiskt inte många tester jag har hittat som i grund och botten är gratis. I en lista jag listade i en annan tråd fanns däremot ett litet alternativ med - Hamsterpajs Körkortstest. Kanske inte världens bästa, men klart värt pengarna. ;)

www.hamsterpaj.net/under_mattan/koerkort.php

EDIT: Såg nu att någon redan hade nämnt det i tråden. Det bör i vilket fall kompletteras, tror inte direkt att man kan basera hela teorikursen på det.
sippa00 2010-08-16 12:44 ! Citera #
Hej
Är det någon som vet var man kan hitta specifika frågor för BE?
idinficka 2010-08-28 02:35 ! Citera #
Karolina
vet inte. vill själv ha tips.

Hej.
Jag laddade ner (är lite olaglig av mig) :? en film på 3 timmar om hur man ska köra och massa tips och såvidare, själva filmen var på 3 timmar så jag har endel att kolla på, du hittar filmen på pb och söker på körkort. Där finns även enhel del andra program som underlättar när man ska ta körkort.
Malinn 2010-08-30 14:14 ! Citera #
idinficka

Hej.
Jag laddade ner (är lite olaglig av mig) :? en film på 3 timmar om hur man ska köra och massa tips och såvidare, själva filmen var på 3 timmar så jag har endel att kolla på, du hittar filmen på piratebay.org och söker på körkort. Där finns även enhel del andra program som underlättar när man ska ta körkort.

hehe, lät ju smart det där! otur bara att jag är så laglig av mig ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov