Start > Körkortsforum > Kuggad 4:e gången

Kuggad 4:e gången

Niklas 2016-01-21 15:10 ! Citera #
Gäst 2016-01-21
Kan meddela att de flesta normalt funtade människorna kämpar på med sina körkort, och kör lagligt.
Exakt vad jag vill komma till..
Men enligt ”Gäst” så kör dom flesta omkring utan körkort :D
Vilket jag vet inte är sant, även om det finns idioter som gör det, men inte i den utsträckning som han påstår :D
Briggo 2017-04-09 08:32 ! Citera #
Hej
Ge i nte upp,ska köra imorgon 4:e gången,känner stor press men tänker ta revansch!Skrev teori 4 gånger oxå men jag tänker inte ge upp!!!
Gäst 2017-04-10 12:16 ! Citera #
Akademikern kanske kan ge tips hur man klara körkotet på bästa sätt xD

Akademikern vi behöver dig!!!
Akademiker 2017-04-10 15:41 ! Citera #
Det bästa sättet klara teorin är inte att läsa hela boken flertals gånger. Utan man testar exempel proverna och läser enbart på det man inte kunde. Klara min teori på första försöket.
Gäst 2017-04-10 21:59 ! Citera #
Akademiker 2017-04-10
Det bästa sättet klara teorin är inte att läsa hela boken flertals gånger. Utan man testar exempel proverna och läser enbart på det man inte kunde. Klara min teori på första försöket.
Gjorde jag med fast jag inte är nått ljushuvud när det kommer till pluggande :lol: ;)
Så där spricker din idé om att det är till en akademikers fördel när man ska plugga teorin 8-)
Gäst 2017-04-11 12:57 ! Citera #
Hur gick det briggo :)
Reagan 2017-04-11 15:19 ! Citera #
Gäst 2017-04-10
Gjorde jag med fast jag inte är nått ljushuvud när det kommer till pluggande :lol: ;)
Så där spricker din idé om att det är till en akademikers fördel när man ska plugga teorin 8-)
Fan vad du ska haka upp dig på någons åsikt. Svårt att släppa vissa ting i livet???
Gäst 2017-04-12 12:05 ! Citera #
Reagan 2017-04-11
Fan vad du ska haka upp dig på någons åsikt. Svårt att släppa vissa ting i livet???
Första gången jag kommenterade nått, så nej jag har inte speciellt svårt för att släppa saker...Har du?!? :)

Sedan kan det säkert se som om en och samma person har kommenterat massa saker eftersom dom flesta använder sig av samma alias :)
Gäst 2017-04-12 12:49 ! Citera #
Gäst 2017-04-10
Jag är ”original”akademikern och den som skrev i denna tråd är inte jag.

Med det sagt har han/hon rätt, MEN alla har olika lätt för olika typer av inlärning. Ni får göra ett pedagogiskt test och se vilken typ av inlärning som passar er bäst

Akademiker har fördelar i pluggade, så är det bara. Spelar ingen roll om du klarade teorin endå. Hade du varit akademiker hade du med all sannolikhet haft lättare för att läsa in teorin på grund av vanan.

Detta går inte att debattera, jag har rätt och du har fel. Så hade den bortgångne Hans Rosling sagt, och det är sant i detta fall.

Jag kommer inte svara mer ang. Detta ämne. Lite kul att ni inte kan släppa det dock från en helt annan tråd där jag gjorde ett påstående baserat på logik och sannolikthet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor