Äsch det spelar väl ingen roll om du har ett ärende eller inte för att du ska besöka körskolan. Känner dock igen det där med att inte fått ett avslut med körläraren då jag inte heller hade min lärare med mig till min uppkörning, han var tyvärr upptagen med att ha en ny teoriundervisning med nya färska körelever, så jag fick åka bort till trafikverket med en annan lärare som jag aldrig hade haft förut.
Om du vill ha en ”ursäkt” för att komma förbi körskolan så kan du ju alltid säga att du är ute för att köpa julklappar, och nu när du var i närheten så kunde du svänga förbi och önska god jul
Jo. Låter ju iofs bra! Skönt att man inte var den enda som fick åka med en annan lärare till trafikverket.
Jag ska ta mig en riktig funderare. Vore på ett sätt skönt att åka dit, för att förhoppningsvis kunna få ett avslut. Men jag är lite blyg av mig, så skulle väl mest känna mig bortgjord.
Men ska somsagt fundera. Och man kan ju somsagt alltid skylla på att man har något ärende, och bara ville kika in!
Vet att ingen kommer döda mig om jag går dit, men känns lite så haha.