Start > Körkortsforum > Uppkörning i Olofström,nån som…

Uppkörning i Olofström,nån som körde där ?

Gäst 2015-11-03 15:44 ! Citera #
Någon som körde där och har tips ?
Gäst 2015-11-03 16:29 ! Citera #
Gäst 2015-11-03
Någon som körde där och har tips ?
Varför väljer du att ha din uppkörning på en ort som du inte känner till för fem öre???
Det är det dummaste man kan göra !!
Gäst666 2015-11-03 17:12 ! Citera #
Kan bara hålla med tidigare skribent!
Gäst 2015-11-03 19:30 ! Citera #
Inga speciella tips, det är väl en lagom liten ort. Blir väl inget motorvägskörande där i alla fall.
Gäst 2015-11-04 22:04 ! Citera #
Jag klarade,bara att säga :)
Fick på säkerhetskontroll att kolla på däcken, körde 30 minuter ungefär, landsvägar, 4 rondeller ,backa runt hörn, att kolla lite på högerregeln och parkering framför trafikverket.Lycka till ni andra
Gäst 2015-11-08 22:27 ! Citera #
Vad kul, grattis!
Gäst 2015-11-09 13:56 ! Citera #
Det behöver inte vara det dummaste, eftersom alla har olika tankar och anledningar var de kan köra upp. Ibland kan det bara vara att det är en bra övning att köra någonstans som man inte vet hur vägarna ser ut. Det är inte alltid man vet alla vägar och städer!!!
Gäst 2015-11-09 23:29 ! Citera #
Gäst 2015-11-09
Det behöver inte vara det dummaste, eftersom alla har olika tankar och anledningar var de kan köra upp. Ibland kan det bara vara att det är en bra övning att köra någonstans som man inte vet hur vägarna ser ut. Det är inte alltid man vet alla vägar och städer!!!
Det kan jag hålla med om, men jag tycker att om man åker till en annan ort bara för att det ska vara lättare att klara sin uppkörning där så är man ute på väldigt hal is. Hur ska man då klara av att köra på sin hemort igen när man kommer hem?

Som exempel: En kille som bor och har övningskört i Stockholm, tycker att det är stressigt och jobbigt att köra där, och är helt säker på att han kommer kuggas. Väljer då att resa till Flen för att köra upp bara för att det ska vara så mycket lättare. Hur kommer då denna kille klara sig på Stockholms gator när han återkommer till stan?

Jag tycker att man ska köra upp på den ort där man kommer köra mest...
Gäst 2015-11-14 15:14 ! Citera #
Hade lektioner i orten där jag bor, och när jag var helt redo,trafikskolan sa att vi går till Olöfstrom.
Dem säger att dem vill inte riskera att nån kuggar oss som är redo pga små detaljer. Man kan köra var som helst,säkerhet måste vara 100 procent.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov