Start > Körkortsforum > Kuggade teorin

Kuggade teorin

Lc 2015-10-30 17:54 ! Citera #
Blir så jävla irriterad. Kuggade teorin idag, första gången jag skrev skitet.
42 jävla poäng. Självförtroendet skönk verkligen i botten. Känns fan som en nedvärdering mot min intelligens, klarat skolan bra men När det kom till teoriprovet så vart allt så jobbigt...
Blev så irriterad att de kom frågor som typ har med växel bilar och göra (Jag kör automat) . Kanske dumförklarar mig sj nu men jag har ingen koll på vi dragkoppling och bla bla..,,.
Jag var SÅ jävla nervös innan och UNDER provet, vilket förvärrade allt för att jag gick inte ens igenom mina svar i och med att det var 2 min kvar av tiden och jag bara ville få det överstökat..

Tips på plugg inför teorin??? Uppkörningen är på onsdag och jag har lust att avboka .. Usch
Gäst 2015-10-30 21:25 ! Citera #
Kämpa vidare nu... Tänk på vara lung och avslappnad visa att du kan det här ...

Jag kuggade på provet fick 46 poäng men jag klara uppkörningen.. Så hoppa inte av och låt inte första provet sänka ditt självförtroende..
Tänk nu! Nu ska jag fixa körningen sen är det bara kämpa hårt med teorin ???????? lycka till!!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov