Start > Körkortsforum > Klarade teorin 63/65 idag

Klarade teorin 63/65 idag

Katten 2015-06-09 18:44 ! Citera #
Hej!
Jag skrev teoriprovet idag och fick 53/65 poäng, alltså 98% rätt!
Jag läste boke noggrant, sedan gjorde jag absolut alla frågor på elevcentralen så att jag hade inga osedda frågor kvar, gjorde vägmärkestest i häftet och 700 av 1000 frågor här.

Frågor på provet var annorlunda än på EC eller här, men de var ändå logiska och handlade mycket om hänsyn, hur man undviker faror, samt flera stycken om placeringen.
Om jag inte skulle få hjärnslapp med en fråga om hastigheten med husvagnen skulle jag ha haft 64, testet var inte svårt!! Använd er av tiden och logiken, så ska det flyta!

Som ni förstår av min svenska är jag en invandrare, har bott i Sverige i 2 år. Ingenting är omöjligt!
Nu laddar jag mig inför uppkörningen som sker imorgon :)

Lycka till allihopa!
Katten 2015-06-09 18:44 ! Citera #
Jag menade 63 av 65, inte 53))
Johanna 2015-06-09 19:31 ! Citera #
Verkligen starkt av dig att skriva 63/65 rätt på teoriprovet när du bara bott här i två åren, hatten av för dig!!
Kan hålla med dig om att frågorna är ganska logiska, i helhet är det ganska enkelt om man bara pluggar. Stort grattis till det grymma resultatet på teoriprovet, och lycka till på uppkörningen! :D
Katten 2015-06-09 21:23 ! Citera #
Tack så mycket Johanna :D
Tinna 2015-06-10 11:02 ! Citera #
Grattis som du har klarat med teoriprov jag undrar fråga dej hör många monaden har du lera dej teoriprov vilket trafik skolan vad nångest för att jag är invandrare och så jag kan inte lesa svenska så bra :?
Gäst 2015-06-10 11:44 ! Citera #
Hur gick det med uppkörningen katten?? :? :o
Katten 2015-06-10 23:35 ! Citera #
Gick perrrrfekt, klarade från första försöket!!
Var lugn och bestämd när jag körde, och dessutom fick inga toksvåra vändningar eller router.

Så jag är JÄTTEGLAD nu, yeeeees!! :D :D :D :D
Katten 2015-06-10 23:36 ! Citera #
Tinna
Jag läste teorin i ca 1.5 månader med uppehåll då och då, gjorde mkt tester men det är inte svårt att läsa eller prata svenska för mig.
Fatima 2015-08-25 19:36 ! Citera #
Jag har Prov imorgon och är såå himla nervös!! Har typ pluggat intensivt på pärmar samt att jag kanske svarat på frågor här som är 1000*2ggr! Jag får hjärnsläpp herregud!!

Men viktigaste för mig är uppkörningen för om jag kuggar på teorin så finns det alltid tid för att gör om det ifall jag klarar av uppkörningen, annars blir det kaos :lol:
Fatima 2015-08-27 19:28 ! Citera #
Jag kan förmedla att jag klarade Teorin med 54 av 65 ... Bara uppkörningen left är sååå himla nervööööös

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov