Jag måste säga att jag hade samma inställning som trådstartaren först, tyckte det var löjligt att man skyllde på inspektören jämt och ständigt. Hade troligtvis hållit kvar vid denna uppfattning om jag inte också upplevt enorma skillnader mellan inspektörer mina två uppkörningar (klarade den andra).
Det går inte att skylla till 100% på inspektören givetvis, det handlar mer om en upplevda attitydskillnader och inställningar enligt mig. Min första inspektör var bara tyst och sur, även när jag försökte småprata på väg ut till bilen, dumförklarade mig när jag inte visste hur man skulle ställa in sidospeglarna på en för mig helt ny bil, när jag försökte säga att jag skulle släppa mina nerver en aning var hon fortsatt tyst osv. Gav mig intrycket att hon var lite ute efter mig. Inspektör nummer två var extremt stor skillnad, trots att han visste att jag hade kuggat visade han förtroende för min körning och var hur härlig som helst! Detta resulterade i en felfri och avslappnad körning.
Att tillägga körde jag upp i en liten stad först och sen i en storstad andra gången.
Förstår inte hur vissa inspektörer vill vara så sura på jobbet. Det måste vara jobbigt för dem själva också
!