Start > Körkortsforum > Hur många av er klarade teorip…

Hur många av er klarade teoriprovet med

Gäst 2015-06-05 08:08 ! Citera #
Hur många av er klarade teoriprovet med frågorna här inne och på elevcentralen på körskolan?
Gäst 2015-06-05 20:17 ! Citera #
Klarade, svar ja. Men baserat på frågorna som sedan dök upp på självaste provet är jag mkt glad att jag studerade BOKEN grundligt. För i slutändan är den viktigast. Enligt mig.
Gäst 2015-06-05 22:30 ! Citera #
Gäst
Klarade, svar ja. Men baserat på frågorna som sedan dök upp på självaste provet är jag mkt glad att jag studerade BOKEN grundligt. För i slutändan är den viktigast. Enligt mig.

Bra skrivet! Jag håller med, utan boken hade jag inte klarat provet...
Så det är bara att sätta igång och läsa :)
Gäst 2015-06-07 12:45 ! Citera #
Jag läste teoriboken, gjorde Bonniers Trafikskola på datorn och avslutade med att nöta teorifrågorna här på Körkortonline.

Det som jag tyckte var väldigt bra med Körkortonlie-frågorna var att om man svarade fel så fanns väldigt utförliga förklaringar på hur man kom fram till det rätta svaret, då det även kan vara en fråga om att man misstolkat/slarvat med själva formuleringen av frågan.
Gäst 2015-06-08 09:02 ! Citera #
Finns inga genvägar. Läs teoriboken istället och lär dig djupinlärning så blir man förhoppningsvis Godkänd.
Johanna 2015-06-08 13:05 ! Citera #
Klarade teorin med 58/65 rätt med hjälp av boken, elevcentralen och en app som heter Teoriprovet. Det är bara att plugga, plugga, plugga. Försök förstå innebörden av det som står i boken, lär dig inte svaren utantill för frågorna på det riktiga provet är oftast lite annorlunda utformade så då är det viktigt att verkligen förstå.
Alle 2015-06-09 19:51 ! Citera #
Hej! Klarade teorin och fick körkort idag! Jag bytte från bonniers till körkortonline efter att ha kuggat 3 gånger med 51/65.

Bytte då till körkortonline och pluggade från den 2:a juni till idag ungefär 3 timmar om dagen och klarade det idag med 56/65! (Hade behövt göra om allt om jag kuggat idag)

Körkortonline är ju bättre enligt mig eftersom man lär sig att att förstå svaren som är rätt och fel, varför det är rätt eller fel och hur man bör tänka i alla olika situationer. Är jättenöjd med att jag tog 1000 frågor, och har bara använt det knappt en vecka.

Kan även tillägga att jag aldrig läste boken heller :)

Hoppas detta hjälper andra!

Mvh,

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo