Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörningen andra gån…

Kuggade uppkörningen andra gången!!

Gäst 2015-05-20 09:08 ! Citera #
Gäst1
Tack alla!! @Johanna jag tycker oxå vi är lika...Får panik när jag ska accelerera fort och då missar jag viktiga information i vägen vilket gör att jag gör misstag... Nu gäller det att öva på det och att sätter detta tredje gången :) Vill bara ha mitt körkort o inget annat :P Vi klarar detta och visar de att vi kan!! Andra gången jag körde upp så var vi 4 i bilen. O jag tror inte jag kommer acceptera detta nästa gång...

Oj. Varför så många i bilen? Var det en praktikant med?
Gäst1 2015-05-20 09:15 ! Citera #
Ja det var en praktikant, en riktig prövare och en till som skulle kolla ngt kvalitetsskit...
Gäst 2015-05-20 12:36 ! Citera #
Gäst1
Ja det var en praktikant, en riktig prövare och en till som skulle kolla ngt kvalitetsskit...

Bara det är ett stressmoment i sig! Eller ja, vissa tycker nog tvärtom att de blir mer avslappnade då men fler ögon än två som granskar skulle iaf stressa mig lite.
Gaillard 2015-05-20 16:36 ! Citera #
Gäst

Bara det är ett stressmoment i sig! Eller ja, vissa tycker nog tvärtom att de blir mer avslappnade då men fler ögon än två som granskar skulle iaf stressa mig lite.

Jag håller definitivt med där, Jag hade 1 praktikant idag som skulle lära sig och självklarligen en inspektör. Blev mindre nervös då :D

Ne men vad jag kan tipsa om är att kör lugnt och stilla. Kör som en ”pussy” så ska du se att allt går bra. Behöver inte vara galen när du kör så ska du allt se att det löser sig :)
Gäst1 2015-05-20 17:08 ! Citera #
Jag vet inte vad jag ska göra...Känner mid fortfarande ledsen att kugga 2 ggr. Kan inte släppa tanken om det vilket påverkar mitt pluggande(har en tenta nästa vecka) och ingen lust att plugga :(:(:( Hatar den här känslan :(
Johanna 2015-05-28 22:22 ! Citera #
Hoppas tentan gick bra om du gjort det än :)
Kuggningarna har också stört mig, läser lite kurser och har inte haft någon lust att skicka in uppgifter. Men nu är det gjort iallafall.
Hur börjar det kännas inför vår tredje uppkörning? Själv är jag riktigt nervös.. :(
Gäst1 2015-06-01 10:22 ! Citera #
Hej Johanna,
Jag har uppkörningen den 18/6. Hoppas på att klara den denna gång. När jag kör med min man som är min handledare så går allt bra..Vet inte vad som händer när prövaren sitter bredvid mig då bllir jag jätte stressad. Tentan gick åt skogen för att jag inte var så förbered och det visste jag :p Bara man klarar den så slipper man göra om den :)
Det känns lite jobbigt inför uppkörningen med tanken på att jag kuggat 2 ggr nu. Men hoppas det går bra. När hade du din uppkörning bokat? Lycka till!! Och hoppas verkligen du klarar det denna gång!!
Johanna 2015-06-01 12:06 ! Citera #
Gäst1
Hej Johanna,
Jag har uppkörningen den 18/6. Hoppas på att klara den denna gång. När jag kör med min man som är min handledare så går allt bra..Vet inte vad som händer när prövaren sitter bredvid mig då bllir jag jätte stressad. Tentan gick åt skogen för att jag inte var så förbered och det visste jag :p Bara man klarar den så slipper man göra om den :)
Det känns lite jobbigt inför uppkörningen med tanken på att jag kuggat 2 ggr nu. Men hoppas det går bra. När hade du din uppkörning bokat? Lycka till!! Och hoppas verkligen du klarar det denna gång!!

Känner samma sak, allt går väldigt bra när jag kör med min pappa. Jag har min tredje uppkörning idag faktiskt, är otroligt nervös. Jag tror du klarar det nästa gång, du har ju haft lång tid på dig att öva tills dess. Det kommer att sitta som en smäck :D Och en missad tenta är inte hela världen, men jag hoppas att du klarar den med iallafall :)
Gäst1 2015-06-01 12:44 ! Citera #
Tack Johanna!! Det kommer gå bra idag för dig också idag!! Håller tummarna!! Lycka till igen och ta det lugnt och kör som du brukar göra :) du fixar det här :)
Gäst 2015-06-01 15:17 ! Citera #
Hur gick det johanna? :lol:

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov