Start > Körkortsforum > Kuggad uppkörning och teori

Kuggad uppkörning och teori

Gäst 2015-04-23 12:02 ! Citera #
Hej

Jag har både kuggat uppkörning och teori och känner mig jättedum.. Provet blev avbrutet pga oriskmedveten :( .. Nu känner jag att jag inte pallar mer .. Vill helt enkelt aldrig köra mer.
Gäst 2015-04-23 12:48 ! Citera #
Ge inte upp , fortsätt att kämpa.. bara för du failar en gång innebär det inte att du ska ge upp!
Gäst 2015-04-23 15:43 ! Citera #
Hallå vännen! Jag kuggade och teori pch uppkörningen första omgången. Men satte båda utan anmärkning på andra.

Andra gången jag skulle skriva teorin så hamnade jag bredvid en kille som skrev sitt 11e(!!) teoriprov och kuggade denna gång med.

Men han Habo inte upp utan hoppar pået igen.

Kugga är inget ovanligt!

Heja dig och ta nya tag!
Jossan-88 2015-04-23 16:47 ! Citera #
Håller med dom andra, bara för att du kuggar en gång så behöver du inte ge upp allt. Tänk vad mycket pengar du har lagt ut helt i onödan då! Se dina kuggningar som nått positivt istället, du har mer att lära innan du kan få ditt körkort. Jag vet att det är jobbigt att ta körkort, men det ska inte vara lätt. För tänk så många idioter det skulle finns på våra vägar då, tycker det finns tillräckligt som det är :)
Så kämpa på, läs mera och övningskör mer så ska du se att du grejar allt vid nästa prov!
Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov