Start > Körkortsforum > Helt förstörd på alla uppkörni…

Helt förstörd på alla uppkörningar

Gäst 2015-04-21 19:05 ! Citera #
Hej, Jag hade samma problem, tänk istället skit samma att jag kuggar när du kör. Då kommer dina spärra släppa. Tänk jaha där kuggar jag - nu kör jag som jag själv vill, då kommer du klara dig. Du är duktig och det vet du innerst inne. Jag kuggade 3 gånger fjärde gången sket jag o vilket då klara jag mig.
trådskaperskan 2015-04-22 08:28 ! Citera #
Tack för tipset!!

får säga hur det går sen, nu är jag så nervös, hoppas jag inte spyr :D
Trådskaperskan 2015-04-22 11:25 ! Citera #
HAHA okej, blev kuggad igen. Körde som jag aldrig kört innan, skulle inte säga fläckfritt men nära inpå, men missade att kolla backspegeln när jag skulle av från motorvägen en gång och accelererade för snabbt en gång när jag skulle på motorvägen... Annars inget att klaga på.

Är så frustrerad!! Känns som om det inte går att göra de nöjda i Farsta... Aja bättre lycka nästa gång....
Gäst 2015-04-27 18:56 ! Citera #
Klarade idag!!! :D :D :D
Gäst 2015-04-27 19:08 ! Citera #
Stooooort grattis, klara du i Farsta till slut? Har kört upp där 2 ggr o har samma problem Som du, nervositeten som uppstår i provsituarionen, funderar på att boka nån annanstans för varje gång jag ska till Farsta tänker jag bara ”63% risk att kugga” sitter o skakar o kör som världens nybörjare fast jag kör jättebra med övningskörningsskylten och har gjort i 2 år! Godkänd av två trafikskolor och min körlärare gjort massa testuppkörningar där jag klarat punkterna utan problem .
Gäst 2015-04-27 22:21 ! Citera #
Tydligen hjälper det inte att säga att man är nervös för enligt många här så får man inte bli nervös av en provsituarion om man kan köra. Lustigt att många jag känner som är utmärkta förare o haft kortet i 20tal år säger att de aldrig skulle våga köra upp idag.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo