Start > Körkortsforum > Gå på teorilektioner på trafik…

Gå på teorilektioner på trafikskolan?

Gäst 2015-03-22 19:42 ! Citera #
Eftersom Jag skjuter efter pluggandet hela tiden, så tänkte jag på om man kan gå på teorilektioner på trafikskolan istället, så att man kan ta det där körkortet. Jag vill veta ni som har gått på teorilektioner, hur är det att vara på teorilektionerna?

Varför jag frågar är för att jag tycker att det lite jobbigt att plugga med någon som man inte känner. Och att dom kanske tänker. ”Fattar han/hon ingenting” och sen att är jag väldigt osäker på mig själv när jag är bland folk som jag inte känner.

Så jag skulle vara väldigt tacksam om jag fick lite information, på hur det är ? :)
Jossan-88 2015-03-22 20:32 ! Citera #
Detta kan vara svårt att svara på eftersom alla trafikskolor är ju olika, men av min erfarenhet så var min teoriperiod på körskolan bara positiv. Min lärare var jätte duktig på att förklara allt han berättade om, sedan var det helt okej om man inte fattade ändå, vi var ju där för att lära oss!. Det var han jätte tydlig med att säga, ”Förstår ni ändå inte efter min förklaring, så säg det så ska jag försöka ta det en gång till”..

Jag kände inte heller någon när jag började med körkortet, men eftersom vi vart indelade i små grupper av 12 personer så vart man som en liten familj på slutet eftersom vi alltid hade teorilektioner med samma människor :)

Lycka till med ditt körkort!
Gäst 2015-04-20 11:36 ! Citera #
Går det att betala för attbara göra internet testerna där och plugga på det själv istället för att vara med på ’lektionerna’?
Jossan-88 2015-04-20 12:34 ! Citera #
Hos vissa körskolor kan man säkert göra så, det har jag ingen aning om. Men där jag så var man tvungen att vara på plats. Så vi hade 14 dagars teorilektion innan vi fick börja övningsköra :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo