Start > Körkortsforum > Uppkörning, privatist!

Uppkörning, privatist!

Linnea96 2015-02-17 01:21 ! Citera #
Hej!
Tänkte bara berätta lite om min uppkörning, som privatist. Jag har alltså inte tagit en enda körlektion utan bara övningskört med mina föräldrar från det att jag var 16 år. Jag klarade både körprov och teoriprov på första försöken. Hade en jättetrevlig person som jag körde upp för, hon var verkligen jättelugn och tydlig med alla instruktioner och om jag undrade över något så var det bara att fråga. Jag var inne en del här innan jag skrev/körde upp, och tyckte det var så skönt att läsa om de som det hade gått bra för också. Så läs inte alltför mycket alla skräckhistorier utan ta det bara lugnt, att vara lite nervös är helt okej. Och om du nu skulle kugga så är inte det hela världen, då är det bara att göra om det helt enkelt. Jag upplevde heller inte att jag blev annorlunda behandlad iom att jag var privatist. Det var nog till och med enklare på ett sätt.
Lycka till med alla prov nu, det fixar ni galant!

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov