Sov totalt 2 timmar under natten då tankarna och nervositeten låg på högvarv inför uppkörningen. Det var teoretiskt sett andra uppkörningen idag men den första som jag faktiskt satt i bilen då jag klantade till det och glömde ID:t (glöm för bövelen inte ID!!!) första gången.
Fick en härlig inspektör som bad mig testa vindrutetorkarna både bak och fram, och sen stack vi iväg. Jag hade dessutom en trafiklärare i baksätet så hjärtat bultade men nervositeten släppte rätt snabbt efter jag la in ettan och gled ut ur parkeringen. Hela turen tog ungefär 40 minuter och innehöll stadskörning, en hel del rondeller, parkering och backning runt hörn samt en liten sväng på landsväg. Inspektören gav tydliga instruktioner var man skulle svänga och köra så det enda man behövde tänka på var körningen och uppsikten (fick tips om att vara överdrivet tydlig med döda vinkeln osv innan uppkörningen).
Lycka till alla andra, och försök att inte oroa er så mycket. Jag var nervös som f*n och sov knappt dagen innan men det släpper när man väl kommer dit, jag lovar!