Start > Körkortsforum > Kuggade tredje gången

Kuggade tredje gången

Gäst 2014-09-04 12:45 ! Citera #
Om jag lyssnar på kritiken så har jag blivit sämre och sämre allt eftersom. Känner mig alltså lite uppgiven nu, ska jag ge upp? Den största kritiken jag fick senast var att jag var för försiktig t ex när jag kör ut i trafikerade korsningar, för försiktigt med filbyten osv. Kuggade även miljökörning m.m. men vet inte exakt varför. Hur lär jag mig detta? Svaret är väl förmodligen träna, men jag har ju gjort det :lol:
Björn He 2014-09-06 00:35 ! Citera #
Men kämpa på bara så kanske du klarar dig på 4:e försöket! Även om man ”gjort bort” sig så får man inte bara ge upp! Jag blev själv kuggad 2 gånger, klarade mig 3:e gången. Kände mig dålig efter 2:a försöket men nu anser jag tvärtom jag inte alls var dålig! Jag var visst redo för uppkörning när jag bokade uppkörning, att jag kuggade berodde på att uppkörningen ibland var så löjlig att den knappt gick att klara och på att Trafikverkets personal var taskiga. Tycker det är urfånigt av dem att säga att det var mitt ”fel” att jag inte klarade uppkörningen på första och inte heller på andra försöket, jag ser ju att det där är skitsnack! Det är mycket möjligt att de har bättre trafikutbildning än mig men det spelar ingen roll, åtminstone inte i det här fallet! Och jag är inte så ensam om att gnälla på dem! Har man kuggats när man egentligen inte borde ha kuggats så har man ju faktiskt rätt att gnälla!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor