Hej, jag har klarat teoriprovet utan några konstigheter. Men uppkörningen går åt helvete, varjegång. Jag börjar bli deprimerad över detta. Jag har blivit bombad 4 gånger.. Jag börjar bli ledsen. Jag kört på en körskola vilket dom sa att jag kommer klara det, sen testade jag en annan körskola så sa dom också att jag kommer att klara det. Men när jag gör uppkörningen så blir jag stressad, nervös och tappar fokus. Jag har aldrig kört så dåligt som på uppkörningen, men jag har ändå kört rätt bra. Dom kuggade mig till och med för miljön, jag hade fel växel 1 enda gång. Jag kommer att hamna i depression.
jag vill inte gå hem och berätta att jag har kuggat varjegång, det är pinsamt och min pappa säger alltid hur dålig jag är, sånt gör mig ledsen.
Jag har kuggat på vänstersväng på landsväg, gången efter det klarade jag men då kuggade jag på placering vid dubbelriktat gata, gången efter det klarade jag båda men kuggade på att jag körde för snabbt, gången efter det körde jag för sakta, jag förstår ingenting, och nu kuggade jag på miljö, för sakta hastighet och något annat skit. Jag börjar faktiskt bli jävligt less på den här skiten. Jag förstår inte alla i min familj hade svårt med teorin och jag tvärtom.
Jag är till och med rädd att jag inte hinner klara det på 2 månader och då måste jag göra om båda..
finns det ingenting lugnande piller som man blir erbjuden i danmark innan uppkörningen?