Start > Körkortsforum > Skumt med bokningarna..

Skumt med bokningarna..

carter 2009-07-30 16:34 ! Citera #
Hej!
Jag har haft jätte svårt att boka tider, speciellt när det bara kan vara två veckors mellanrum mellan teorin och uppkörningen.
Det som irriterar är att folk som kör upp för första gången har förtur. Alltså finns det tider som inte jag har tillgång till. På så sätt löper större risk att ens teori hinner gå ut och man måste göra om det. Är det inte lite skumt.. Dessutom anser jag att en person som har provat en gång tidigare borde få lika lätt till ny chans, det kan varit ett litet misstag man gjort sist så varför behöva vänta i tre månader innan man får en ny chans?? Håller ni inte med eller är det något jag inte tänkt på?
Absolut 2009-08-11 11:45 ! Citera #
Jag håller med dig! tycker att det är korkat. Dessutom är det dumt att de har en massa lediga tider överallt om man har en egen bil att köra upp med. Så borde det inte heller vara. Jag ska göra min tredje uppkörning idag i en stad som ligger ca 1.30 timme utanför min egen, och jag hade galet mycket tur som fick tag i den här tiden. Jag var igentligen bokad i en stad i småland (jag bor i skåne)som det skulle tagit en halv dag att komma till och jag var bokad på sista dagen innan mitt https://korkortonline.se/teoritest/ skulle gå ut. Jag tycker att om de sätter sådana tider att man måste klara både teorin och uppkörningen inom 2 månader annars får man göra om båda då SKA! de se till så att det finns tider, det är deras skyldighet. Systemet som det är idag fungerar inte. Det handlar bara om att pumpa en på så mycket pengar som möjligt.
Absolut 2009-08-11 11:48 ! Citera #
Måste bara tillägga att jag ringde till de på väg verket varje dag för att kolla om det fanns några sista minuten tider närmre mig. ring detta numret för att hitta sista minutentider. 0771171819, ring varje dag vid 8-8.30 tiden så har du bäst chans.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov