Start > Körkortsforum > Teori snart!

Teori snart!

Gäst 2014-05-19 20:50 ! Citera #
Snart är det dags för mig att boka in en uppkörning och även teori, men teorin är så svår, eller när jag sitter hemma och gör tycker jag att jag kan rätt så mycket. Men blir ändå kuggad när jag gör teorin, tycker jag aldrig sett frågorna som kommer på teorin? Har ni tips? och är det värt att köpa frågorna här eller räcker det att använda sig av elevcentralen?
Jossan-88 2014-05-19 23:42 ! Citera #
Vad tycker du själv?
Kan det vara värt att spendera några kronor på frågorna som finns här och på så sätt få så mycket kunskap som möjligt inför ditt prov, eller vill du chansa och skita i att plugga lite mer och kanske måste göra teoriprovet 2-3 gånger? :)

Jag kan dock rekommendera frågorna som finns härinne, jag köpte dom innan jag skulle skriva mitt prov.
Och jag är nöjd med att frågorna som finns härinne berättar varför just ett svar är rätt och varför dom andra är fel, det vill säga att dom är väldigt utförligt skrivna. Så man lär sig otroligt mycket.. Så jag tycker du ska satsa på frågorna härinne...
Gäst 2014-05-20 12:11 ! Citera #
Okej tack :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo